Lily Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
76
23/09/22
95
36
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4458321-lily
Totale kosten (in euro)
180
Tijd om even wat te schrijven over m'n avonturen in 2025, te beginnen met het meest recente avontuurtje.

Toen ik de foto's zag was ik gelijk verkocht, prachtige naturel meid met mooie borsten, mooi haar etc etc. De prijzen lagen ietsje maar dat is A de markt tegenwoordig en B het ook wel waard als ze het echt is deze dame. Contact leggen lukte moeiteloos. Ik vroeg na wat heen en weer geapp een videobell/fake check en die kwam er na enkele minuten. Daar werd ik blij verrast. De dame die mij belde is echt de meid van de foto's. Dus sprak ik af voor een half uur (wat ik eigenlijk standaard doe bij nieuwe meisjes)

Ik werd verwacht in een flink minder buurt van Amsterdam (je weet wel die rond de arena) De locatie zelf was binnen opzich prima maar het was echt niet de meest fijne wijk. Eenmaal binnen maakte Lily een hoop goed. Ze is lief, babbelt prima engels en heeft de nodige humor. De sex was fijn en ze komt oprecht over, iets wat zeldzaam is deze dagen, zeker in dit vak. Toch moet ik wel zeggen dat als je zulke prijzen vraagt (wat haar goed recht is) je wel een iets meer premium ervaring wil/verwacht als ontvangstlocatie. Ik denk dat ze er beter aan zou doen om een redelijk hotel te kiezen. Het is dat ik een videocheck had gedaan en dus bijna zeker wist dat ze het was, als ik alsnog genept was aan de deur zo ik omgekeerd zijn. Nu heb ik met haar een erg fijne tijd beleefd en met haar prachtige borsten en prachtige lange zwarte dikke haar had ik echt het idee een hollywood ster te liggen naaien dus dat maakte een hele hoop goed. Kortom ze is het echt waard en ze is de dame van de foto's maar de locatie was heel erg jammer gewoon. Ze zei dat ze nog een goede week bleef. Ik weet niet of ze daarna ooit nog terug komt naar Nederland of lang dit werk blijft doen. Dus als je twijfelt en je wilt een fijne ervaring met een unieke authentieke leuke meid dan zou ik zeker langs gaan! De reden dat ik 4 sterren geef is omdat de locatie gewoon niet top was en dat verwacht je wel voor dit soort prijzen. De dame zelf geef ik 5 sterren, maar ik kan me zomaar voorstellen dat als je geen klik met haar hebt, haar niet op haar gemak weet te stellen of niet met respect behandeld je een hele andere ervaring hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan