Recensie Lily Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Link in openingspost is dood zie ik.
Kan ik ergens ook wel begrijpen. Pijpen met, beffen waarschijnlijk/uiteindelijk ook met lapje, geen prijzen etc.... Nochtans wel een mooie vrouw die ook mijn interesse zou kunnen hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lily-deelt-haar-wereld-met-jou.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze avond met Liliy afgesproken, en ik moet zeggen een topdame. Je krijgt niet het gevoel dat je een klant bent, en ze vraagt het geld maar op het einde. Behandel haar met respect en je krijgt er een topdate voor terug. Voor mij een van de beste dates in de afgelopen jaren, maar miss kwam dit ook omdat er een mentale klik was.
 
Deze avond met Liliy afgesproken, en ik moet zeggen een topdame. Je krijgt niet het gevoel dat je een klant bent, en ze vraagt het geld maar op het einde. Behandel haar met respect en je krijgt er een topdate voor terug. Voor mij een van de beste dates in de afgelopen jaren, maar miss kwam dit ook omdat er een mentale klik w
Pijpen enkel met condoom? of meerprijs zonder, en CIM ?
 
Ga binnenkort eens op avontuur en hou jullie op de hoogte.
Morgen bellen voor afspraak
Eén week en een 10 tal onbeantwoorde telefoontjes verder heb ik uiteindelijk een date kunnen boeken voor afgelopen dinsdag om 14:00 u.
Ze deed het eerst voorkomen alsof ze alleen na werkuren kon ontvangen maar toen ik zei dat ik enkel overdag kon vertelde ze dat ze zich dan door haar partner eerder naar het werk zou laten voeren zodat ze eerder kon stoppen om op tijd te kunnen zijn voor een afspraak om 14:00.

Ik vertrouwde het niet helemaal en op maandag namiddag stuur ik nog een sms met de vraag of alles ok was voor dinsdag.
Antwoord: "tot morgen lieverd". (vond ik ook al een beetje raar om een nieuwe klant "lieverd" te noemen, maar goed)

Bij aankomst wou ik bellen om het huisnummer te weten en zag dat ze ca. 2 u daarvoor een bericht had gestuurd met de mededeling "ik merk nu al dat mijn dag aan het uitlopen is. Zou 18:00 ook lukken of nog later ?". Ik lees geen berichten tijdens meetings of in de auto vandaar mijn totale verrassing.

Heb haar toen gebeld en kreeg haar aan de lijn waarop ze vroeg of ik boos was en ze zou kijken voor een nieuwe afspraak. Heb een aantal data voorgesteld zonder antwoord. Inmiddels terug al een 5 tal keer gebeld maar ze neemt niet op. Wat een verrassing...haha

Pas naderhand heb ik gezien dat haar antwoord "tot morgen lieverd" verstuurd was op dezelfde ochtend van de afspraak om 07:16 (en niet om 17:16 de avond voordien zoals ik verkeerdelijk gedacht had); vier uur later vraagt ze om de afspraak vier uur te verschuiven. Knap van diegene die deze logica kan volgen....
Ik vermoed dat de dame niet helemaal nuchter was die dag.

In haar advertentie op RL schrijft ze dat ze 24/7 beschikbaar is, dat haar gsm alle dagen aanstaat en dat ze sneller opneemt dan dat ze sms'jes beantwoordt. Van dat alles heb ik helaas niks gemerkt.

Conclusie: wat mij betreft spoort deze dame niet en vertelt ze de ene leugen na de andere.
 
Laatst bewerkt:
Ze beantwoord iedereen met lieverd, zelfs vaste klanten.
Omdat ze maar 1 iemand per dag aanneemt en haar telefoon non-stop afgaat, is het idd heel moeilijk haar te bereiken als je haar nog niet hebt gezien.
Op sms gaat ze nooit reageren als ze jou nooit aan de telefoon heeft gehad.
Blijft jammer voor u, maar ze verwittigde gelukkig wel 2 uur op voorhand.
Niet om dit goed te praten, maar ik heb al dates gehad waar ik nooit een bericht kreeg van annulatie.

Maar ik kan dit waarschijnlijk ook niet met een neutrale blik bekijken, ik heb haar al verschillende keren gezien ondertussen...
 
Laatst bewerkt:
Deze avond met Liliy afgesproken, en ik moet zeggen een topdame. Je krijgt niet het gevoel dat je een klant bent, en ze vraagt het geld maar op het einde. Behandel haar met respect en je krijgt er een topdate voor terug. Voor mij een van de beste dates in de afgelopen jaren, maar miss kwam dit ook omdat er een mentale klik was.
Hoe ziet ze er in het echt uit is het de moeite ?
 
Ze is vrij mager, en draagt wel veel make up.
Maar uiterlijk is voor iedereen persoonlijk
Er waren onlangs Foto's van haar(waar je ze bijnaheel duidelijk ziet) onder Quartier Désiree waar ze mee samenwerkt, maar ik vind ze nu even niet.

Het probleem is vooral dat ze moeilijk bereikbaar is. Zelf als vaste klant doet ze er soms lang over...
 
Donderdagavond wat sms'jes en afspraak gemaakt voor de vrijdagmorgen … uiteindelijk toch een 20 minuten langer moeten wachten dan afgesproken maar dit heeft ze daarna ruimschoots goedgemaakt. Vlotte babbel, lekker tongzoenen, pijpen, 69 en enkele standjes en …
Is een toppertje en ga zeker nog terug naar haar.
 
Helaas is Lilly gestopt :(
Ze heeft het mij deze ochtend laten weten.
Veel gedoe, maar het komt er op neer dat ze de verkeerde mensen vertrouwen gaf, en mentaal niet meer is staat is om op dit moment verder te doen. Jammer, maar ik begrijp haar volledig.
 
Helaas is Lilly gestopt :(
Ze heeft het mij deze ochtend laten weten.
Veel gedoe, maar het komt er op neer dat ze de verkeerde mensen vertrouwen gaf, en mentaal niet meer is staat is om op dit moment verder te doen. Jammer, maar ik begrijp haar volledig.
Is dit dezelfde dame?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan