- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://erotik.markt.de/gronau-westfalen/erotische-massagen/asiatische-massagesalons/a/132d102b/?radius=20&attr_gender=weiblich&rView=list&absIndex=1&categoryId=3009000000
- Totale kosten (in euro)
- 120
Via erotic.markt.de een massagesalon in gevonden in Rheine. Een dag van te voren alles via whatsapp afgesproken voor een 4 handen massage. De foto's leken vrij echt, maar had met mezelf afgesproken als er maar één masseuse en/of de beide zijn echt iet volgens de foto's dan ga ik rechtsomkeert. Meestal geef ik aan dat ik wegga en op tijd aanwezig ben. Was tenslotte ook 1,5 uur rijden van de plaats waar ik moest zijn. Maar zag aan de appjes dat ze niet aankwamen. Op de site gekeken en de advertentie was weg, ik had deze in de morgen nog even bekeken. Dus alternatief gezocht en kon terecht in Gronau, waar ik een keer eerder ben geweest. Was niet heel bijzonder, maar als het ijzer heet is enz.
Daar ook de afspraak gemaakt voor een 4 handen-massage, maar bij aankomst werd ik binnengelaten door Lily (of Lili). een iets oudere dame, niet lelijk, wel een aardig figuur. Kon haar niet overtuigen van de 4 handen, want ze was alleen.... denk ik. Ik dacht dan maar een half uur en weer weg. Wel direct gaf ze aan dat er meer kon dan alleen massage. Ook afgesproken en we gingen direct over op een voorspel gevolgd door een goede vrijpartij.
De sex was goed, jammer dat er mijn voorkeur, 2 masseuses en dan langzaam naar een (intiem) hoogtepunt gaan, wat ook was afgesproken, niet uit kwam. Vandaar ook mijn lagere cijfers. Ook omdat ik na een kleine 20 minuten weer in de auto zat...
Daar ook de afspraak gemaakt voor een 4 handen-massage, maar bij aankomst werd ik binnengelaten door Lily (of Lili). een iets oudere dame, niet lelijk, wel een aardig figuur. Kon haar niet overtuigen van de 4 handen, want ze was alleen.... denk ik. Ik dacht dan maar een half uur en weer weg. Wel direct gaf ze aan dat er meer kon dan alleen massage. Ook afgesproken en we gingen direct over op een voorspel gevolgd door een goede vrijpartij.
De sex was goed, jammer dat er mijn voorkeur, 2 masseuses en dan langzaam naar een (intiem) hoogtepunt gaan, wat ook was afgesproken, niet uit kwam. Vandaar ook mijn lagere cijfers. Ook omdat ik na een kleine 20 minuten weer in de auto zat...