Recensie Lily, Gronau 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Max323

Wandelaar
70
17/12/25
30
11
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://erotik.markt.de/gronau-westfalen/erotische-massagen/asiatische-massagesalons/a/132d102b/?radius=20&attr_gender=weiblich&rView=list&absIndex=1&categoryId=3009000000
Totale kosten (in euro)
120
Via erotic.markt.de een massagesalon in gevonden in Rheine. Een dag van te voren alles via whatsapp afgesproken voor een 4 handen massage. De foto's leken vrij echt, maar had met mezelf afgesproken als er maar één masseuse en/of de beide zijn echt iet volgens de foto's dan ga ik rechtsomkeert. Meestal geef ik aan dat ik wegga en op tijd aanwezig ben. Was tenslotte ook 1,5 uur rijden van de plaats waar ik moest zijn. Maar zag aan de appjes dat ze niet aankwamen. Op de site gekeken en de advertentie was weg, ik had deze in de morgen nog even bekeken. Dus alternatief gezocht en kon terecht in Gronau, waar ik een keer eerder ben geweest. Was niet heel bijzonder, maar als het ijzer heet is enz.

Daar ook de afspraak gemaakt voor een 4 handen-massage, maar bij aankomst werd ik binnengelaten door Lily (of Lili). een iets oudere dame, niet lelijk, wel een aardig figuur. Kon haar niet overtuigen van de 4 handen, want ze was alleen.... denk ik. Ik dacht dan maar een half uur en weer weg. Wel direct gaf ze aan dat er meer kon dan alleen massage. Ook afgesproken en we gingen direct over op een voorspel gevolgd door een goede vrijpartij.

De sex was goed, jammer dat er mijn voorkeur, 2 masseuses en dan langzaam naar een (intiem) hoogtepunt gaan, wat ook was afgesproken, niet uit kwam. Vandaar ook mijn lagere cijfers. Ook omdat ik na een kleine 20 minuten weer in de auto zat...

Als je goed met Lili omgaat is er heel veel bespreekbaar.... Ik vraag me echter af of Lili en YoYo dezelfde persoon is. Er loopt ook nog een Nana rond.
Inderdaad je moet haar goed behandelen, dan is er heel veel mogelijk. En ze geniet er zelf ook van, is mijn indruk. Ze gaf heel duidelijk aan vlak voor ik weg ging dat ze Liliy heet, voor een volgende keer. Yoyo ben ik vorige keer geweest, die is wel anders.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://erotik.markt.de/gronau-westfalen/erotische-massagen/asiatische-massagesalons/a/132d102b/?radius=20&attr_gender=weiblich&rView=list&absIndex=1&categoryId=3009000000
Totale kosten (in euro)
170
Na wat reacties te hebben gelezen heb ik ook maar een afspraak gemaakt in Gronau. In het gesprek kreeg ik wat info via WA over de kosten en de dames. Ik vind het altijd lastig te kijken naar een foto en de keuze maken dus gevraagd of ik ter plekke mocht kiezen. Dat kon gewoon. Jammer genoeg was bij aankomst alleen Lily nog vrij, Nana was bezet maar ja voor haar gekozen en een leuke relaxte tijd gehad. Masseren kan ze en ze bouwde het geweldig op. Echt wel genoten en ga er zeker nog een keer heen.

Terug
Bovenaan Onderaan