WHEM Lily, Muiderberg, kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Muiderberg is Noord Holland geloof ik :)
Dame doet geregeld NL aan en zit dan in buurt van Shol/ Almere. Niets mis mee, heerlijke echte grote tieten en 100% NL. Niet meer de jongste, maar dat verbloemd ze ook niet, eerlijk verhaal, vooral de selfies. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn, succes.
 
Tijdens de lockdown bij deze dame geweest. Idd een leuke dame, vlotte babbel en lekker in bed. Ze stelt zeker niet teleur alhoewel ze d'r tarieven wel omhoog gegooid heeft. Maar ze maakt waar wat ze belooft en dat doen ze helaas niet allemaal meer.
Wat mij betreft dus een aanrader!
 
Ook een aantal keren geweest. Van het stewardess-verhaal geloof ik niet zoveel, maar dat maakt niet uit. Steeds prima dates gehad, met deze Nederlands sprekende dame die lekker meedoet en zelf ook graag mag genieten. Ik had haar advertentie al een tijdje niet meer gezien, maar als ze er weer is zou het zomaar kunnen zijn dat ik nog een keer ga.
 
Niks in- of uitgevlogen, vorige week gewoon bezocht in Almere.
Wat een geweldige vrouw, heerlijke borsten en een kutje op U tegen te zeggen.
Ze was in een dominante bui, bij binnenkomst, moet ik me meteen ontdoen van al mijn kledingstukken en werd ik grondig geïnspecteerd.
I Love IT en ik werd meteen aangepakt, details hou ik voor mezelf maar een roadtrip is het geworden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan