WHEM Lily, Rotterdam, Kinky (Thaise)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asiaaddict

Stamgast
Forumpionier
379
05/07/21
379
3

Iemand ervaring met haar?

Foto's zien er goed uit. Zeker als haar leeftijd. Op deze leeftijd lijkt mij dat er wel iemand ervaring mer haar zou hebben?
 
Op basis van de goede berichten op Kinky een afspraak gemaakt met deze dame. In de advertentie staat dat ze 55 jaar is en dat klopt wel, dus niet bij het open gaan van de deur 'tel er maar 10 jaar bij op' zoals dat vaak gaat. Ontvangt in het centrum van de stad, ik heb een parkeer garage gepakt en nog 5 minuutjes lopen naar het adres. Van de ontvangstruimte moet je niet teveel verwachtingen hebben.
Ze begon met een zachte massage die al snel een erotische lading kreeg. De massage werd zeer zorgvuldig opgebouwd waarbij het steeds erotischer werd.
Na het omdraaien werkte ze langzaam naar een spetterend hoogtepunt. Tijdens de massage houdt ze er niet van om aangeraakt te worden, ik denk dat dat haar uit haar concentratie haalt. Ze bied ook pijpen aan en dat is +20.
Voor mij een zeer positieve ervaring alleen de bereikbaarheid is minder
 
Op basis van de goede berichten op Kinky een afspraak gemaakt met deze dame. In de advertentie staat dat ze 55 jaar is en dat klopt wel, dus niet bij het open gaan van de deur 'tel er maar 10 jaar bij op' zoals dat vaak gaat. Ontvangt in het centrum van de stad, ik heb een parkeer garage gepakt en nog 5 minuutjes lopen naar het adres. Van de ontvangstruimte moet je niet teveel verwachtingen hebben.
Ze begon met een zachte massage die al snel een erotische lading kreeg. De massage werd zeer zorgvuldig opgebouwd waarbij het steeds erotischer werd.
Na het omdraaien werkte ze langzaam naar een spetterend hoogtepunt. Tijdens de massage houdt ze er niet van om aangeraakt te worden, ik denk dat dat haar uit haar concentratie haalt. Ze bied ook pijpen aan en dat is +20.
Voor mij een zeer positieve ervaring alleen de bereikbaarheid is minder
Dank je hiervoor! Kortom. Intiem doet zij niet?
 
En moet je inderdaad minstens 50 jaar oud zijn om een afspraak te mogen maken, zoals in de advertentietekst staat? Of is ze daar niet zo strikt in?
 
Op zich kan je er goed komen maar in de stad kost dit nogal wat tijd. Bij het verlaten van de stad (begin van de spits) koste het me ruim een half uur voor ik weer op de snelweg zat.
 
Op basis van de goede berichten op Kinky een afspraak gemaakt met deze dame. In de advertentie staat dat ze 55 jaar is en dat klopt wel, dus niet bij het open gaan van de deur 'tel er maar 10 jaar bij op' zoals dat vaak gaat. Ontvangt in het centrum van de stad, ik heb een parkeer garage gepakt en nog 5 minuutjes lopen naar het adres. Van de ontvangstruimte moet je niet teveel verwachtingen hebben.
Ze begon met een zachte massage die al snel een erotische lading kreeg. De massage werd zeer zorgvuldig opgebouwd waarbij het steeds erotischer werd.
Na het omdraaien werkte ze langzaam naar een spetterend hoogtepunt. Tijdens de massage houdt ze er niet van om aangeraakt te worden, ik denk dat dat haar uit haar concentratie haalt. Ze bied ook pijpen aan en dat is +20.
Voor mij een zeer positieve ervaring alleen de bereikbaarheid is minder
Ziet ze er nog wel een beetje uit? Foto's op Kinky zijn prima, maar in het echt? En haar gezicht, knappe verschijning?
 
Van de week bij haar geweest. Mooie dame, mooi figuur, zeker voor haar leeftijd. Neuriet tijdens het masseren zachtjes mee met de ontspanningsmuziek. Erg lekkere massage en teasing, en heerlijk afgemaakt na het omdraaien. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Weet ik niet. Althans ik weet niet in welke mate. Ik mocht haar benen en billen wel aanraken, maar borsten werd al bijbetalen (niet gedaan). Eerder las ik al dat pijpen mogelijk was met bijbetaling. Volgende keer wat navraag doen, voor nu was dit voor mij voldoende.
Wat rekent ze voor het betasten van haar borsten? Zien ze er aantrekkelijk uit, in de zin van dat je ze wilt voelen en ook nog het liefst met je mond?
 
Hoe zit het met discrete entree aangezien het in het centrum is? (Drukke straat, welk deel van het centrum)
Normaliter ga ik niet naar dames/salons dicht bij huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan