Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heren/dames, ik ben opzoek naar een meid rond de 30 jaar volgens mij van Poolse afkomst die regelmatig heeft ontvangen in een hotel omgeving Elslo. ze sprak enorm goed Nederlands en zij dat ze ook uit die omgeving kwam. ik vind haar nergens meer terug en heb destijds ook geen nummers meer uitgewisseld.
kan iemand me helpen ? :D ( ze had lange donkere haren en een enorm goed figuur )
 
Laatst bewerkt:
Vandaag meerdere malen naar 5 verschillende dames gebeld in het Nederlandse en Belgische en om precies te zijn heeft er geen een opgepakt of een reactie gegeven.
2024 heeft een goed begin zo voor mijn hoeren&snoeren bestaan, goedkoop is het in ieder geval wel :)
 
Valt me de laatste tijd erg op dat zowel sexjobs als kinky enorm overspoeld worden met advertenties uit Kerkrade. En dan allemaal van Madame Chanet.
Helaas te veel berichten hier gelezen dat die tent niet zo geweldig blijkt te zijn.

Komen er steeds meer bij..
 
Viel mij ook al op ben er vorig jaar 1 keer geweest was toen super maar dat lag aan de dame , nicolle was het maar die was de week erna al gestopt, heb daarna nog eens een keer gebeld en apje gestuurt maar kreeg ik ook verder niemand te pakken. wat ik zo begrijp zijn de dames niet slecht alleen zijn ze vaak meer dicht geweest dan open en is pand verouderd en sfeer loos is echt zon club die je vroeger overal had .
En dan zijn natuurlijk de prijzen aan de hoge kant komt voornamelijk door de extras. Voor die nicol zou ik best nog wel eens erheen gaan teminste voor de prijs die ik toen betaalde had toen 200 euro allin betaald dat was met slikken rimmen en anaal
 
Ja krijg ook de schijt ervan. Is al maanden zo. Als ik in de buurt ga zoeken moet ik eerst door 500 advertenties van de witwas praktijk madam chanet heen. De club die nooit bereikbaar is en nooit open is.
 
Hoi vrienden van de liefhebberij,

Is er iemand die me kan helpen aan een adres voor "fijne" massage (PM Me). Voorheen woonde ik in de randstad en daar had ik een aantal vaste adresjes. Ik beloof je een review te sturen indien gewenst ;) en mijn toekomstige adressen met je te delen. Woon nog niet zo lang weer in limburg dus moet nog aan mijn adresboek werken. Bij voorbaat dank
 
Hoi vrienden van de liefhebberij,

Is er iemand die me kan helpen aan een adres voor "fijne" massage (PM Me). Voorheen woonde ik in de randstad en daar had ik een aantal vaste adresjes. Ik beloof je een review te sturen indien gewenst ;) en mijn toekomstige adressen met je te delen. Woon nog niet zo lang weer in limburg dus moet nog aan mijn adresboek werken. Bij voorbaat dank
Hele goede massage met alles mogelijk kun je krijgen bij MoMo Massage in Alsdorf, tien minuutjes over de NL grens.
 
In Nederlands Limburg zijn het vaak meer ervaren of oudere DVP's uit het clubcircuit die het nog aanbieden (b.v. Laura, Daphne).
In Duitsland (kaufmich.com / ladies.de) en Belgisch Limburg (redlights.be) vind je meer van je gading. In Duitsland moet je wel erg goed tussen de regels door kunnen lezen (daar is het voor DVP's formeel verboden om een blanke sabel in de mond te nemen, ze zullen het dus niet publiekelijk aanbieden/bevestigen).
Op het Duitse rheinforum.com kun je soms ook wat (creatief omschreven) aanbevelingen vinden.
 
Beste medewandelaars,
Is iemand al eens bij deze schoonheid geweest ik kan er niks over vinden.

 
Om 20.00 met haar afgesproken, communicatie ging op zich prima.
Al om 19.45 in de straat en aangegeven dat ik er al was, maar dat ze even de tijd kon nemen. Iets voor half 9 (!) na paar x vragen een appje. Naar t nummer, aangebeld, 5 min gewacht, geen reactie. Pas na nog eens 5 minuten reactie: dat ze opendeed en niemand daar was. Gezegd dat ik ervandoor was en dat ik meer dan genoeg tijd had gewacht. Jammer dan..

 
Terug
Bovenaan Onderaan