Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
60 à 70% doet zonder condoom hoor, ook Belgische vrouwen. Zal wel vorm van klantenbinding zijn en met de moderne hiv remmers hebben de dames geen angst meer zo te zien… ik zeg geen neen tegen zc maar als man is t toch een stuk veiliger dan als vrouw…
 
Is recent nog iemand op Kemperstraat 8 in Bocholt geweest? Daar lag voorheen schijnbaar Café en Kamerverhuur Royal maar volgens Google is die tent al een paar jaar dicht. Morgen heb ik met een DVP afgesproken en die gaf dit als adres door.
 
Is recent nog iemand op Kemperstraat 8 in Bocholt geweest? Daar lag voorheen schijnbaar Café en Kamerverhuur Royal maar volgens Google is die tent al een paar jaar dicht. Morgen heb ik met een DVP afgesproken en die gaf dit als adres door.
kom wel deze tegen, maar geeen datum.

Le Mirage

Kempenstraat 8 3950 Bocholt
Wellicht nieuwe uitbater? of voorganger?
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan Monica.

Al tijd gevonden? 😅 Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring, @jehjaohe !

Al tijd gevonden? 😅 Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring, @jehjaohe !
 
Iemand al eens met Helen afgesproken? Een aantal fotos doen me denken aan Selena die vroeger in dezelfde regio ontving.

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/helen-new-8.html
 
60 à 70% doet zonder condoom hoor, ook Belgische vrouwen. Zal wel vorm van klantenbinding zijn en met de moderne hiv remmers hebben de dames geen angst meer zo te zien… ik zeg geen neen tegen zc maar als man is t toch een stuk veiliger dan als vrouw…
60 a 70? Dat is veel, die moet ik nog tegenkomen dan 🙈
 
Femke is terug, maar vraagt nu €250 /u voor een mediocre date... Is ze helemaal op haar hoofd gevallen?

Is dit dezelfde die vroeger in dat massage salon In Hasselt werkte? Dat massagesalon bestaat ondertss niet meer, naam ontsnapt me, ze vroeg daar toen 150 voor een uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan