Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze?
Volgens mij zijn vrijwel alle dames daar in Zutendaal fake. Je krijgt telkens dezelfde app terug met het standaard riedeltje aan prijzen. Ik ben meerdere keren in Maasmechelen geweest, maar vanuit Zutendaal komt er zelden tot nooit een reactie waar je uiteindelijk een afspraak mee kan maken.
 
Volgens mij zijn vrijwel alle dames daar in Zutendaal fake. Je krijgt telkens dezelfde app terug met het standaard riedeltje aan prijzen. Ik ben meerdere keren in Maasmechelen geweest, maar vanuit Zutendaal komt er zelden tot nooit een reactie waar je uiteindelijk een afspraak mee kan maken.
Yep, denk het ook. Als het te mooi om waar te zijn lijk… is het meestal ook zo.
 
Iemand ervaring met deze?
 
Iemand ervaring met deze dame
Zoekfunctie doet wonderen

 
Ik bedoel meer op het gebied van betrouwbaarheid
 
Nieuwe kudde Latina dames geland in Lanaken. Adverteerders worden wel minder origineel qua advertentienaam.
Tongzoenen kuddes deepthroat
The Queen of the deepthroat
Fellatio-expert
Grote natuurlijke borsten
Very hot toys


Hoeven ze tenminste niet telkens de naam aan te passen. Zoek de dame die erbij past en klaar.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met haar?

Er is wel een topic hier over een Maria in diepenbeek maar staan geen werkende links of foto's bij dus kan niet bevestigen of het de zelfde is.
 
Idd fake helaas. Let dus op dit rijtje. Exact allemaal dezelfde tekst:

Van maasmechelen tot heusden-zolder. Zullen vast en zeker nog meer zijn, zal wel 1 groep scammers zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan