Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar is gewoon een draadje over:

Althans ik ben er toch vrij zeker van dat dat over deze dvp gaat. Momenteel werkt haar link niet.

Iemand ervaring met haar?
Ik heb enkele van die foto's al eerder gezien dus het is niet de eerste keer dat ze op redlights staat.
De zoekfunctie levert me enkel een Zuid-Amerikaanse en een Letse Victoria op (in Limburg).

Laatst bewerkt:
Wat ik ook een groot nadeel vind ken een groepje Braziliaanse en nog wat losse Latina's nu wat beter.
Sommige ook op socials en als je ze daar op feestjes etc. ziet en de plaatjes allemaal strak sexy, vol in de make up en verzorgd.
Maar als ze ontvangen vaak relatief onverzorgd, slechte make up, weinig sexy aan.
Als je er dan toch je geld mee moet verdienen om die sexy feestjes en plaatjes op insta etc. mee te moeten bekostigen.
Dan doe er ook wat aan als je de klanten ontvangt die je insta perfect life bekostigen.

Ik denk dat ik bij sommige dames waar ik niet te ver voor hoef te rijden wat vaker ga omdraaien als de foto's en de verzorging ter plaatsen tegen valt.
Datzelfde geld voor sommige ontvangst locaties zoals eerder benoemd waar ik mijn hond nog niet zou achter durven laten eigenlijk.
Ik bedoel het is niet zo dat ze ondanks dat alles ineens goedkopere tarieven rekenen.

Terug
Bovenaan Onderaan