Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand al bij deze Aria geweest in Hasselt?
Mooi uiterlijk en figuur maar voor het overige te mijden als de pest. Extreem onvriendelijk en zelfs onbeleefd. Is ook helemaal niet Oekraïens - maar Roemeens. De Roemeense muziek en spotify-lijst hebben haar verraden.

Hygiëne was ook op het randje.

Seksueel redelijk passief en tegelijk toch klagen dat ze geen 'seksmachine is'. Het pijpen was niet slecht - maar de sfeer en haar karakter verpesten de sfeer. Telden de minuten luidop af. Kon geen glimlach van af. Liet ook overduidelijk merken dat dit werk en werk alleen was.

Ik ben het na een half uur afgetrapt. Deed gelukkig niet moeilijk om mij het te veel betaalde bedrag terug te geven (hadden een uur afgesproken).

Ik ben geen actieve reviewer, maar raadpleeg de reviews wel met de nodige regelmaat vooraleer ik mij aan een avontuurtje waag. Ik heb - in eer en geweten - bewust een profiel aangemaakt om collega-wandelaars te waarschuwen voor deze nare ervaring.

Al genoeg ervaringen gehad, heel goede, enkele mindere. That's life… maar deze was echt wel van die aard dat het een eerlijke review waard was.

Jullie doen er mee wat jullie willen. Een gewaarschuwd man is er alleszins twee waard.

Terug
Bovenaan Onderaan