Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo. Ik weet niet of ik dit hier mag vragen. Zoniet mag dit bericht verwijderd worden.
Waar kan ik op een zondag terecht voor een heerlijke massage. Mag met intiem zijn maar massage met handmatige orgasme is zeker zo goed.

Laat maar horen.
Groeten
Langtong

Dag, Dating 69 en Bertje Vogels
Ik ken een Carine waar ik regelmatig mee heb afgesproken in een Love hoteL
Is een wat rijpere knappe madam.
Als jullie haar kennen kunnen wij via een beschrijving ontdekken of wij het over dezelfde dame hebben.
Volgens mij heeft ze geen advertentie. Hoe ik aan haar gegevens ben gekomen dat laat ik voorlopig privé.
Misschien is ze zelfs gestopt
Blond kort haar en een tattoo op de onderrug. Dan denk ik Carine //mod.edit: teveel prive info.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dat ik deze Carine Ken. Als het over de dame is die ik ken, heb ook verschillende keren met Carine afgesproken in Love hotel. Goed uitziende rijpe dame
Met haar herinner ik mij lekkere seks momenten.
Ik weet niet wat er toen een drietal jaar is misgelopen
Maar in eens was het voor haar voorbij. Of ze nu gestopt is weet ik niet
Ik kan mij ook niet herinneren van een tattoo in de onderrug. Misschien laten zetten ondertussen.
Maar alles wat hier omschreven wordt klopt anders wel

Iemand ervaring met

Ze adverteert alleen en met haar vriendin.
Maar op haar foto's staat dan STEFFY. En op 2 andere advertenties met haar vriendin heet ze LUANA met ANA.
Ook vreemd.......italiaans telefoonnummer. Terwijl ik visueel zie dat het Oost-Europees is (ervaring leert veel)... Ze antwoord in whatspp enkel met "hi" geen tariefmenu niets. En als ik lees NZC, héél gevaarlijk en dan is het typisch "oostblok", dus no go...lees hier ook geen recensies. Fake ???

Terug
Bovenaan Onderaan