Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey Allen!
Met enige regelmaat komt er een advertentie online van Ruby & Tom uit Hasselt. Ik kan nog nergens iets van hen terug vinden op de site. Iemand ervaring met hen? Ze ontvangen als koppel maar nu ook enkel ontvangst mogelijk met Ruby.

 
Hallo,
Ik ben op zoek naar een date met een Aziatische schone, (echte) leeftijd 25 à 30 jaar. Regio: tussen Lier, Genk en Leuven.
Ik heb al geleerd dat je op redlights 5 à 10 bij de leeftijd moet bijtellen, dus daar zoek ik op 20-25 jaar.

Nu staan er op RL redelijk veel Chinese / Aziatische meisjes in die regio. Yumi, Zizi, dingmei, Duona… allemaal "geverifieerde" advertenties… máár… tegelijkertijd lees ik hier veel verhalen over Aziatische dames die met fake foto's adverteren. Of 42 jaar zijn ipv 24 jaar.
Dus ik weet het niet meer. Iemand tips of goede ervaringen met een jonge (20-30 j) Aziatische slanke dame in regio Lier / Leuven / Genk? Die daar deze week nog is (want ze zijn ook snel terug weg, lijkt wel een duiventil)

Ik wil best een 25 km naar pakweg Genk rijden, maar geen 125 km naar Gent.
En 100 à 150€ voor een uur lijkt me ruim voldoende.
 

Bijlagen

  • 8F08D882-9C0F-4785-80B7-C2B649CC0B16.jpeg
    8F08D882-9C0F-4785-80B7-C2B649CC0B16.jpeg
    77,3 KB · Weergaven: 40
Hier zou ik ook wel benieuwd naar zijn. Heb paar keer een Aziatische geprobeerd. In Limburg Belgie, Limburg Nederland en net over de grens in Duitsland, maar altijd is het oplichting. Altijd heel andere dame of idd veel ouder. Zelfde als met de spaanse dames. Ik mijd deze nu helaas altijd.
 
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik dit goed geplaatst heb 😅 ik vroeg me af of een van jullie al ervaring heeft met deze dame in zutendaal, leek me wel een leuke advertentie maar toch om zeker te zijn stel kk deze vraag hier even ( al veel slechte dates gehad voordat ik deze website tegenkwam)

 
Die heeft hier (al dan niet onder andere naam) al eerder gezeten. Volgens mij niet zo'n positieve recensie gekregen, maar kan ze niet zo snel vinden.

Deze zocht ik

@
Nirvana4622


@Nirvana4622 Lijkt Miryam een beetje op de foto's van haar advertentie? Ik lees dat ze een povere prestatie geeft, maar voor €80 wil ik zo'n geblondeerde bom wel eens uitproberen...
Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.

Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil?
 
Laatst bewerkt:
Die heeft hier (al dan niet onder andere naam) al eerder gezeten. Volgens mij niet zo'n positieve recensie gekregen, maar kan ze niet zo snel vinden.

Deze zocht ik

@

Nirvana4622



Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.

Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil?
Oke bedankt dan denk ik dat ik naar een andere opzoek ga, dankjewel voor de feedback 😁
 
Hallo,
Ik ben op zoek naar een date met een Aziatische schone, (echte) leeftijd 25 à 30 jaar. Regio: tussen Lier, Genk en Leuven.
Ik heb al geleerd dat je op redlights 5 à 10 bij de leeftijd moet bijtellen, dus daar zoek ik op 20-25 jaar.

Nu staan er op RL redelijk veel Chinese / Aziatische meisjes in die regio. Yumi, Zizi, dingmei, Duona… allemaal "geverifieerde" advertenties… máár… tegelijkertijd lees ik hier veel verhalen over Aziatische dames die met fake foto's adverteren. Of 42 jaar zijn ipv 24 jaar.
Dus ik weet het niet meer. Iemand tips of goede ervaringen met een jonge (20-30 j) Aziatische slanke dame in regio Lier / Leuven / Genk? Die daar deze week nog is (want ze zijn ook snel terug weg, lijkt wel een duiventil)

Ik wil best een 25 km naar pakweg Genk rijden, maar geen 125 km naar Gent.
En 100 à 150€ voor een uur lijkt me ruim voldoende.

De meid uit je foto is echt, het is alleen maar de vraag of ze ook daadwerkelijk daar op locatie is. Ik heb haar in ieder geval eens gezien in Dilsen toen ik eigenlijk een afspraak zou hebben met een andere meid.

M.b.t. je vraag.. volgens mij zijn er niet veel jonge Aziatische vrouwen te vinden op het moment. Als het ook daadwerkelijk ook de meid van de advertentie is, dan is Molly in Lommel/Leopoldsburg wel waar je naar op zoek bent. Ik heb haar ooit getroffen in volgens mij Luik. Rond de 25 jaar oud. Een beetje passief, geen gfe, maar wel dee moeite waard.
 
Nep profiel, @Alexas.morgan op instagram.

Nep profiel. @nanagersa_ op instagram
 
Terug
Bovenaan Onderaan