Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand al ervaring mee? Wat een plaatje..
Ik ben er gisteren geweest. Lekker wijf maar spreekt heel slecht Engels en het is echt lopende band werk. Werkt met een planner (vind het wel erg pooierachtig ook aanvoelen) Via whatsapp spreek je dus met iemand anders, ik had afgesproken voor minimaal 1 uur en misschien 2 als ik het fijn met haar vond. Nou na 20 minuten kreeg ze een telefoontje en moest ik weg. Ze heeft me wel 50 terug gegeven van de 150 per uur. Ze vond het ook jammer voor mij maar zei dat ze er niks aan kon doen en dat ik maar voor een halfuur had afgesproken. Ik ga niet 50 minuten rijden voor een halfuurtje.. Ik ben met een vollezak vertrokken. Volgende klant stond alweer te wachten toen ik na buiten ging. Ik heb uit boosheid een flesje bier tegen het gebouw kapot gegooid. Dat zal ze leren. (Voor de planner/pooierachtig persoon bedoeld niet voor de dame, deze was lief alleen heel gebrekkig Engels)
 
Ik ben er gisteren geweest. Lekker wijf maar spreekt heel slecht Engels en het is echt lopende band werk. Werkt met een planner (vind het wel erg pooierachtig ook aanvoelen) Via whatsapp spreek je dus met iemand anders, ik had afgesproken voor minimaal 1 uur en misschien 2 als ik het fijn met haar vond. Nou na 20 minuten kreeg ze een telefoontje en moest ik weg. Ze heeft me wel 50 terug gegeven van de 150 per uur. Ze vond het ook jammer voor mij maar zei dat ze er niks aan kon doen en dat ik maar voor een halfuur had afgesproken. Ik ga niet 50 minuten rijden voor een halfuurtje.. Ik ben met een vollezak vertrokken. Volgende klant stond alweer te wachten toen ik na buiten ging. Ik heb uit boosheid een flesje bier tegen het gebouw kapot gegooid. Dat zal ze leren. (Voor de planner/pooierachtig persoon bedoeld niet voor de dame, deze was lief alleen heel gebrekkig Engels)
Kan je een aparte review maken, dank u
 
Ik ben er gisteren geweest. Lekker wijf maar spreekt heel slecht Engels en het is echt lopende band werk. Werkt met een planner (vind het wel erg pooierachtig ook aanvoelen) Via whatsapp spreek je dus met iemand anders, ik had afgesproken voor minimaal 1 uur en misschien 2 als ik het fijn met haar vond. Nou na 20 minuten kreeg ze een telefoontje en moest ik weg. Ze heeft me wel 50 terug gegeven van de 150 per uur. Ze vond het ook jammer voor mij maar zei dat ze er niks aan kon doen en dat ik maar voor een halfuur had afgesproken. Ik ga niet 50 minuten rijden voor een halfuurtje.. Ik ben met een vollezak vertrokken. Volgende klant stond alweer te wachten toen ik na buiten ging. Ik heb uit boosheid een flesje bier tegen het gebouw kapot gegooid. Dat zal ze leren. (Voor de planner/pooierachtig persoon bedoeld niet voor de dame, deze was lief alleen heel gebrekkig Engels)
Zeer spijtig. Ze stond ook op mijn lijstje daar gaat ze nu weer vanaf.
Heb trouwens wel vaker het idee dat ik niet met de dames zelf app of afspraak maak.
 
Zeer spijtig. Ze stond ook op mijn lijstje daar gaat ze nu weer vanaf.
Heb trouwens wel vaker het idee dat ik niet met de dames zelf app of afspraak maak.
Misschien als je een afspraak maakt op een minder drukke dag (niet in het weekend) dat het dan wel goed gaat allemaal maar dan alsnog is de communicatie gebrekkig en zal je veel met google translate moeten werken.
 

Is deze ooit al besproken geweest hier in Limburg? Ze zit nu in Brugge maar waarschijnlijk met een andere naam...
Ja, geen goede recensie.


https://www.girlsreview.nl/threads/yara-giorgina-maasmechelen.38284/
 
Dat heeft ze volgens mij ook gedaan, daarom dat ik het me afvroeg.
Neen dat is poca niet, deze noemde vroeger juliette en heeft sinds mijn bezoek enkel nieuwe tieten. Slechte service deze meid, geen beloofde services zoals zoenen en anaal.

Poca zelf ziet er nog hetzelfde uit als vroeger hoor , die opent soms de deur in MM zelfs. Ze is zelf gestopt met werken maar ik ben bijna zeker dat zij de werkplekken en communicatie via whatsapp regelt. Zelfde opmaak van berichtjes zoals zij vroeger stuurde. Jammer dat ze gestopt is, want die nieuwe Braziliaanse meisjes zijn dan soms wel knapper maar toch wel heel wat mindere service als poca vroeger gaf.
 
Is er iemand ooit in Opitter geweest voor prive ontvangst?
Was dit kamerverhuur/hotel of gewoon aan huis/appartement o.i.d. ?
Dit is gewoon achterom bij een huis. Op RL staan dan aziatische meisjes waar je mee afspreekt.
Eenmaal daar gekomen laatt een oudere aziatische vrouw je binnen en blijkt zij degene te zijn waarmee je hebt afgesproken.
Zeer zwakke service, enige wat ze kan is giechelen en "no" zeggen over dingen die eerder afgesproken zijn. Plots kent ze geen Engels meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan