Recensie Lin, Baan Thai, Groningen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haaik

Newbie
4
04/12/22
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer een maand geleden voor het eerst naar Baan Thai geweest in Groningen. Was voor mij sowieso de eerste keer een Thaise massage. Toen ik binnenkwam mocht ik gelijk mee naar boven. Hier waren meerdere kamers, voor mij was een kleine kamer zonder bad of iets dergelijks gereserveerd.
De dame (Lin, denk rond de 35-40) vroeg meteen of ik wat wilde drinken, en dat ik terwijl ze dat ophaalde kon douchen in de badkamer. Deze was bedoeld voor meerdere kamers, dus ik gok dat ze dit altijd slim timen. Toen ik terug kwam stond ze al op me te wachten.
Ik mocht gaan liggen in kreeg toen een wat matige massage (maargoed dat had ik al verwacht).
Na een paar minuten pakte ze de warme olie erbij en ging ze zelf ook bloot. Ik moet zeggen dat ik het een fijne experience vond, ze wou graag dat ik een beetje aan haar zat en ze maakte het geheel vrij casual. Na een minuut of 10-15 mocht ik me omdraaien. Ze vroeg of ik nog extra wou (pijpen? Neuken?) maar ik vond het voor nu wel goed, vooral omdat ze er best wat extra's voor vroeg.
Ze wist goed wat ze deed en vroeg zelfs nog of ik ook een prostaat massage wou. Deze keer maar niet. Na afloop mocht ik als ik wou nog een keer douchen.
Ik heb verder niet veel ervaring, dus ook niet veel om mee te vergelijken, maar voor een keer zou ik het wel aanraden. Ik weet echter niet of het waard is om elke week hier voor 60 euro heen te gaan, misschien in de toekomst nog bij een andere meid.
 
Ongeveer een maand geleden voor het eerst naar Baan Thai geweest in Groningen. Was voor mij sowieso de eerste keer een Thaise massage. Toen ik binnenkwam mocht ik gelijk mee naar boven. Hier waren meerdere kamers, voor mij was een kleine kamer zonder bad of iets dergelijks gereserveerd.
De dame (Lin, denk rond de 35-40) vroeg meteen of ik wat wilde drinken, en dat ik terwijl ze dat ophaalde kon douchen in de badkamer. Deze was bedoeld voor meerdere kamers, dus ik gok dat ze dit altijd slim timen. Toen ik terug kwam stond ze al op me te wachten.
Ik mocht gaan liggen in kreeg toen een wat matige massage (maargoed dat had ik al verwacht).
Na een paar minuten pakte ze de warme olie erbij en ging ze zelf ook bloot. Ik moet zeggen dat ik het een fijne experience vond, ze wou graag dat ik een beetje aan haar zat en ze maakte het geheel vrij casual. Na een minuut of 10-15 mocht ik me omdraaien. Ze vroeg of ik nog extra wou (pijpen? Neuken?) maar ik vond het voor nu wel goed, vooral omdat ze er best wat extra's voor vroeg.
Ze wist goed wat ze deed en vroeg zelfs nog of ik ook een prostaat massage wou. Deze keer maar niet. Na afloop mocht ik als ik wou nog een keer douchen.
Ik heb verder niet veel ervaring, dus ook niet veel om mee te vergelijken, maar voor een keer zou ik het wel aanraden. Ik weet echter niet of het waard is om elke week hier voor 60 euro heen te gaan, misschien in de toekomst nog bij een andere meid.
Bij je recensie staat ook intiem, dat had je blijkbaar toch niet gehad/gedaan lees ik.
 
Advies: niet toegeven aan die vraagprijs, gewoon een lager bedrag noemen en zeggen dat je niet meer bij je hebt, ook geen pinpas, leg het geld op het kastje.
Take it or leave it, wedden dat ze kiest voor dat geld?
Ik spreek uit ervaring met haar.
 
Afgelopen week ben ik bij Lin geweest. ben dit keer zo heen geweest.Yasmine en Nancy waren niet aanwezig dus gekozen voor Lin

Zij kan beter masseren en is een lieve vrouw.. ze daagt je ook uit. Maar mijn keuze ging uit naar Yasmine. Maar moet eerlijk zeggen dat Lin echt een toppertje is
 
Afgelopen week ben ik bij Lin geweest. ben dit keer zo heen geweest.Yasmine en Nancy waren niet aanwezig dus gekozen voor Lin

Zij kan beter masseren en is een lieve vrouw.. ze daagt je ook uit. Maar mijn keuze ging uit naar Yasmine. Maar moet eerlijk zeggen dat Lin echt een toppertje is
Jij spreekt jezelf ook erg tegen.

Je weet weer alles maar toch ga je er zo heen terwijl jezelf zegt altijd te bellen of ze er is. Ook heb je het over Nancy waar geen 1 review van jou bijstaat.

Dus zal niemand maar dan ook niemand jou reviews serieus nemen.
 
Ik weet niet wat jou probleem is. en wat weet ik nu weer dan?

En ja ik bel altijd en dit keer ben ik er zo bij langs gegaan. Om dat ik in Groningen was

Dus wat is jou probleem
Ik denk dat jij misschien haar vriend bent die jaloers reageert
jij hebt nog helemaal geen recensie geplaatst! En je hebt 2x gereageerd op mij!

Misschien moet je dan is met je vriendin gaan praten.



Leven en laten leven toch!..
Vrijdag heb ik weer een afspraak met haar. 😉
En volgens mij weet je niet eens hoe het daar gaat. als je daar heen gaat zitten alle dames in een kamer en kies je er 1 uit. Of je belt en maakt een afspraak.

Maar vind het wel opvallend dat je commentaar geeft. En alleen op mij. Ik denk dat je haar vriend bent of een ex die gefrustreerd is.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Lin geweest. Mijn 12e erotische massage in een paar jaar tijd. Ik ben niet zo'n Baan-fan. Kwam er binnen, rook het net als bij de wok chinees. Mogelijk waren ze lunch aan het maken ofzo... Keuze uit twee dames, ik koos voor Lin. Ze is erg vriendelijk maar haar Nederlands is niet altijd goed verstaanbaar.

Gekozen voor een tantra-massage, maar daar merk je aanvankelijk weinig van. Eerst een algemene massage - en die was prima. Dan ineens plotseling strelen met vingertoppen en wat bewegingen richting mijn kruis. Een korte body-to-body massage. Ik mocht me omdraaien en de aandacht ging al snel naar mijn pik. Beetje plagen met haar borsten, body to body, een paar lieve kusjes op de wang. Echt helemaal niks mis mee.

Ergens rond de 30 minuten spoot ik de boel al onder, de rest van tijd werd gevuld met een massage van de voorkant, vooral mijn benen. Daarna de schouders nog even, zittend op de bedrand. Het was dus niet een happy end, maar meer een happy 66%.
Ergens wil je na het hoogtepunt snel je aankleden en weg, maar een beetje ongedwongen na-masseren was ook best lekker.

Het was nergens super bijzonder, maar ook nergens slecht. Gewoon lief en vriendelijk. Lin heeft mijn vertrouwen in Baan Thai weer een beetje hersteld.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan