Lin. Suphan thai massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neo cutigenol

Newbie
12
16/07/23
4
1
Bon...waar moet ik beginnen....

It's all about the money at suphan thai massage.

Bij het binnenkomen... "Wich gill"... Zag er eigenlijk al een witch uit maar bon, mee naar boven dan maar na het noemen van haar naam " me lin" kwam er uit. "60 euro 1 hour massage" ,
Ik zeg ok maar met intiem... "100 sex no massage" zegt ze! Ok dan maar... Kleren uit, op het bed, wil daar het kussen goed leggen... " " Don't touch" ....owkay dan' maar zeker??? Condoom over mijn half slappe lul die al geen zin meer heeft in die tang. Die lul moest er diect in missionaris houding ingepropt worden.... "and now you come fast and shut your mouth" ok... Had er genoeg van Lul eruit condoom in de vuilbak kleren aan en bye bye! Welgeteld 5 minuten binnengeweest!
Echt... Nog nooit meegemaakt dit.
Dus... Een te mijden plaats!!
 
@Neo cutigenol
Je hebt wel heel veel gedaan in vijf minuten! Of heb je misschien dingen beoordeeld die je niet hebt gedaan?
Als je mijn bericht leest moet je door hebben dat ze gewoon helemaal niks doen enkel geld ontvangen, en dan kan je eigenlijk al vertrekken de restb interesseert hen niet, de toon die ze tegen je aanslaan stroojt niet kmet wat ze zogezegd aanbieden, je mag ze met moeite aanraken laat staan dat je mag vragen om te kontlikken af te trekken of anaal te neuken? Ik denk dat je bont en blauw buiten gaat!
@Neo cutigenol
Je hebt wel heel veel gedaan in vijf minuten! Of heb je misschien dingen beoordeeld die je niet hebt gedaan?
 
Je recensie heeft zeker waarde, maar voor dingen, die je niet hebt gedaan, kan je niet beoordelen.
In ieder geval zijn leden hier gewaarschuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan