Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI contacted her.
I received a "selfie" (no face) that was this girl: https://www.kinky.nl/advertenties/5577382-mena (same tattoos).
I didn't follow through. Not sure Lina exist tbh.
Zullen we stoppen met ons afvragen of het klopt als de half uur prijs bv 100 en de uur prijs 150 is.€150/u? Zou het een foutje zijn?
Car poolen met zijn allen naar Antwerpen dan maar?Zullen we stoppen met ons afvragen of het klopt als de half uur prijs bv 100 en de uur prijs 150 is.
Door dat te doen drijven we de prijs onnodig op.
2 jaar geleden was 150 per uur de maximum prijs, daarna gingen we langzaam richting de 200 en nu zijn er best wat dames die 250 durven vragen.
Dat is bijna een verdubbeling in 2 jaar tijd.
Vergeet niet dat je een eindeloze hoeveelheid van dit soort Latina's in Antwerpen voor 50 euro kunt bezoeken.
Dus dan zou je met 150 euro 3 bezoekjes aan 3 minstens zo knappe dames kunnen brengen.
De keren dat ik daar belandde voelde ik me echt in een soort luilekkerland.Car poolen met zijn allen naar Antwerpen dan maar?![]()
Ja, alle dames daar standaard 50€ voor 20 minuten. Geen gezeur om meer geld ook.@knightrider bedoel je dan de raambuurt in Antwerpen?
Ik moet binnenkort in de buurt van Antwerpen zijn![]()
Inderdaad! Die raamdames kunnen mij gestolen wordenMaar Lina, die staat daar dus niet en daar zoeken we ervaringen mee.