Recensie Lina Blanden - 2dehands 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
JARIGE JOB
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Professionele massage , Gereserveerd https://link.2dehands.be/m2027426314?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lina adverteert op 2dehands. Standaard massage, uurtje voor 80. Sensuele massage, uurtje voor 120. Lina is inmiddels wel 'beetje' ouder dan op haar foto's, maar nog steeds een mooie vrouw. Ondanks het feit dat ik 120 euro wat aan de hoge kant vond, toch gekozen voor de sensuele massage op de massagetafel.

Sommigen zullen het een tantra noemen. Warme olie, rustige en zachte strelingen over je hele lichaam, rustige muziek,... Ik ben fan en werd er aardig opgewonden van.

Pas op. Zoek je meer dan kan je (helaas 😊) niet bij Lina terecht. Ze zegt het ook vanaf het begin: de massage is sensueel, niet seksueel.

Dus diegenen die houden van zachte, sensuele massages zondermeer zullen volgens mij zeker niet ontgoocheld zijn.
 
Neen. Niet volledig naakt. Als je kiest voor de sensuele massage is haar bovenlichaam naakt. Moet ook wel want anders zit elke keer haar shirt of polo onder de (warme) olie 😄. Haar legging blijft aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan