Recensie Lina, Hückelhoven-Ratheim 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

duitselull

Newbie
14
03/10/22
12
3
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kaufmich.com/p/linalicious69
Totale kosten (in euro)
30
Goedemiddag allemaal, ik was nieuwsgierig naar deze dame en heb haar een app gestuurd. Mobielnummer is bij kaufmich op dit moment ook voor Niet-Plus-Liden zichtbaar.

00491636972709

De communicatie verloopt wat traag; soms moet je een dag wachten op een antwoord, maar ze heeft wel gereageerd. Daarom collega's alstublieft geen hast met haar. Niets voor spontane afspraak.

Kortom, we hebben afgesproken om elkaar Dinsdag te ontmoeten. Ze gaf me haar adres in Hückelhoven en ik was er ongeveer 20 minuten van tevoren.

Het huis en het appartement waren niet bepaald mooi, maar ik was er voor de seks.

Het meisje is echt lief, vriendelijk en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt.

Ze nam meteen mijn penis in haar mond en begon me enthousiast te pijpen, eerst staand, daarna ging ik op bed zitten en liet ik haar het overnemen. Inclusief diepkeel, het was een goede en gevarieerde pijpbeurt met echte deepthroat meerdere keren van haar vrijwillig (Ze lijkt er erg van te genieten!), en ik was verrast toen ik haar tong op mijn anus voelde.

Ze vroeg me of ik ook met haar wilde neuken – wat een vraag...

Ze verontschuldigde zich dat ze zo strak was. Ik moest erom lachen.

Toen reed ze me met haar superstrakke kut, het was echt een geweldige ervaring en ik kon het niet lang uithouden. Ik kwam hard klaar en ze liet me het afmaken. Ze keek me aan en zei: "Sorry, ik wilde je orgasme niet verpesten," wat me verwarde.

Al met al een prima orale seks. Er had meer actie mogen zijn als ik niet al klaargekomen was.

Ze is erg slank, cup A, moeilijk in te schatten, maar ik denk niet dat ze rijk is of zo.

Ik betaalde serieus 30 euro voor maximaal 30 minuten (ze vroeg eigenlijk 20 euro).

Omdat ze zo aardig, vriendelijk en gefocust was op haar prestatie, gaf ik haar nog eens 10 euro extra.

Verwacht geen model, dat moet ik er wel bij zeggen. Maar ze ziet er best aardig uit.

Voor de prijs en de prestatie was het een koopje.

Groeten,
Duitselull

Terug
Bovenaan Onderaan