Recensie Lina / Patricia, Den Haag, Doubletstraat Passage 75/75A k10

  • Onderwerp starter Voormalig lid 683
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 683

Guest
Dit is een non-recensie.

Ik had gehoord van een van haar collegaatjes dat de dame met de artiestennaam Patricia weer was neergestreken in onze contreien.

Dus stapte ik een paar dagen geleden welgemoed de passagetrap op naar boven - en schrok. Van de relatief jeugdig-uitziende slanke petite-schoonheid (wat betreft haar lichaamsbouw) van vroeger was nauwelijks nog iets over. Ze kan nu concurreren met sommige buikige vlezige Latina's. En vrolijk keek ze ook niet.

Mogelijk valt ze in de smaak bij de liefhebbers van volle melk, maar ik prefereer de magere variant.

Ik wist niet hoe snel ik de uitgangstrap af moest komen. Vandaar deze non-recensie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een recensie.

Helaas ben ik het met je eens.
Voordat ze vertrok uit de doub heb ik haar meerdere keren bezocht.
Ze was toen best te doen en ik vond het leuk dat ze altijd zo hard kreunde dat het op straat te horen was.
Na een paar jaar was ze dus plots weer terug, ik zag haar een paar maanden geleden staan.
Er was verder niks leuks te vinden dus ik stapte naar binnen.
Ik schrok me een ongeluk, ze zag er een stuk slechter uit dan voorheen.
Ook dikker en het ergste was...de stank.
Het kamertje meurde van binnen, wat een putlucht.
Dom en geil als ik was heb betaald en toch geneukt.
Ik heb het zo snel mogelijk afgemaakt en ben zo snel mogelijk vertrokken.
Ik heb er nu nog spijt van.
Ik ga nooit meer terug.
Maar ik heb haar daarna ook niet meer gezien.
 
Sic transit gloria feminae. Jammer.

Dank voor de expliciterende aanvulling, Hellraiser666.

Een onzer collegae maakte mij erop attent dat op FB is te vinden (dus openbaar) dat zij in de langdurige periode van afwezigheid is bevallen, wat mede de oorzaak kan zijn van het feit dat ze ons fysiek niet meer zo snel zal bevallen.

Ik kan dat gegeven niet controleren, want ik blijf verre van de a-sociale media.

Gelukkig heb ik toen zonder stank in mijn neus de betekenis van "passage" letterlijk kunnen nemen: doortocht: er snel doorheen en wegwezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan