WHEM Linda 11

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
stonden volgens mij op Hookers nogal wat ervaringen..
en op het NZC forum...
ik heb een jaar geleden daar nog een priveconversatie over gehad met een 'collega' die van ver moest komen..
blijkbaar wist hij dat ze in mijn regio zit/zat ,en vroeg wat voor buurt en omgeving ze zich bevond?..qua setting en sfeer..,ofdat ik dat wist?..had haar adres al gehad blijkbaar,daar was ze niet moeilijk in..
die is toch bij haar geweest..ondanks dat ik dat zeker NIET gedaan had..maar ja..
ze zat in een half afgewerkt huurhuis ,zonder meubels ,,stonk flink daarbinnen..de dame (ahum) deed niks om the show on the road te krijgen..
ging geloof ik wel mee onder de steenkoude douche omdat de gas afstond..ook steenkoud daarbinnen..
geen toenadering vanuit haar..en maar kwebbelen kwebbelen..hij heeft haar nog wel geneukt want, 'when in Rome' heee?
kwam timide over..waarschijnlijk de Diazepam uitgewerkt...is een Poolse trouwens..
was totaal niks..
later kwamen op beide fora soortgelijke ervaringen naar boven..en is ze een tijd verdwenen..
nu is ze terug.,zal niet veel beter zijn..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan