- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/linda-2417/
Ik zal kort zijn…
1. Niet de dame van de foto's. Degene die je te zien krijgt heeft bruin haar en is molliger. Op zich wel een leuk en relatief mooi meisje, maar dus iemand anders…
2. Wil veel te snel gaan, onmiddellijk willen pijpen om na 1 min al te stoppen, en na 10min beginnen met « please try to come baby ». Duidelijk dat voor 30min 1x komen is en dit zo snel mogelijk. Alsof dat alles draait rond het komen…
Appartement is oké en proper, zij is verzorgd, spreekt goed Engels, is leuk en sympathiek, dus hiervoor wel alles ok
Kust wel niet.
Algemeen onvoldoende voor mij qua service
1. Niet de dame van de foto's. Degene die je te zien krijgt heeft bruin haar en is molliger. Op zich wel een leuk en relatief mooi meisje, maar dus iemand anders…
2. Wil veel te snel gaan, onmiddellijk willen pijpen om na 1 min al te stoppen, en na 10min beginnen met « please try to come baby ». Duidelijk dat voor 30min 1x komen is en dit zo snel mogelijk. Alsof dat alles draait rond het komen…
Appartement is oké en proper, zij is verzorgd, spreekt goed Engels, is leuk en sympathiek, dus hiervoor wel alles ok
Kust wel niet.
Algemeen onvoldoende voor mij qua service