Recensie Linda, Arnhem (voorheen Den Haag, Nijmegen, Breda, Dongen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
86
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4320276-linda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zou nog een recensie schrijven over deze dame.
Adv staat op moment van dit schrijven offline https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4320276-linda
Of google afbeeldingen "thaise mali breda kinky.nl" de eerste zeven foto's zijn van haar.
Foto's zijn gelijkend en echt van haar, leeftijd komt aardig in de buurt of ik ben stekeblind en mss ben ik het ook wel maar wanneer iemand er goed uitziet dat maakt het getal mij weinig uit.

Ik verbaas me daarom ook over dit draadje, het zou ze moeten zijn maar de berichtgeving kan ik me niet in vinden, lijkt wel iemand anders.

Mijn recensie gaat over een ontmoeting in Dongen. Kamer in een rijtjeshuis begane grond.
Duidelijk andere mensen in het pand aanwezig en wietlucht bij het weggaan, in de kamer nergens last van.
Verzorgde ruime kamer en mogelijkheid om te douchen.

Ik haar al langer op de korrel maar ik twijfelde ondanks haar mooie kopje.
Ik vond de adv een beetje teveel lijken op de advertenties van Chinese dames. En Thaise dames van deze leeftijd die privé ontvangen kom je niet vaak tegen.
Vertrouwde het daarom eerst niet echt.
Maar ze adverteerde al best een tijdje in dezelfde plaats en niet ver rijden voor mij dus ik neem de gok.

Ik weet niet met zekerheid of het via een planner gaat of rechtstreeks, vergeet het telkens te testen. Niet dat het veel uitmaakt maar soms wil ik het weten.
Afspreken ging vlotjes.

Spreekt redelijk Engels iets waar Thaise niet al te best in zijn, je moet een beetje moeite doen maar je kan er een gesprek mee voeren.
Begonnen met een massage die gewoon goed te noemen is.
Die heb ik zowat een half uur laten duren.
Ze dacht grappig te zijn door bij het omdraaien te zeggen ok we zijn klaar je kan gaan. Was ook echt een grapje en kon het wel waarderen want dat zie je niet vaak.
Het breekt het ijs toch een beetje.
Bij het masseren hield ze haar "sexy" kleding aan.
Na de massage overgegaan op het intieme gedeelte.
Pijpen was zonder condoom, niet om hoeven vragen en geen bijbetaling.
Dat was overigens naakt. Mooi glad lichaam. Slank maar stevig hoe noem je dat, geen vet.
Lekkere volle kont.
Neuken werd gelijk aangeboden op z'n hondjes. Kan ik ook wel waarderen als kontjesman. En hoewel ik liefst op die manier klaarkom heb ik haar toch omgedraaid.
Vind haar een mooie dame en die kijk ik graag in het gezicht aan.
Jammer dat ze niet tongzoent. Dat maakt het altijd compleet voor mij bij een aantrekkelijke dame.
Dit laatste zal beslissend zijn of ik al dan niet terugga afhankelijk van waar ze uithangt.
Nog even zitten kletsen waarbij ze me leek te willen koppelen. Ben ik niet echt in geïnteresseerd maar daarom vind ik het gesprek erover nog wel interessant.
Heeft ze blijkbaar toch serieus genomen want een paar dagen later kreeg ik van een andere Thaise dame een privé bericht dat deze Linda navraag gedaan had.
Denk wel dat ik nog terugga en dan is kijken of ik iets meer kan loskrijgen zoals tong of cim. Dan zou het plaatje rond zijn.

Nog vragen?

Zoenen krijgt ze twee sterren voor.
Weet niet goed hoe je zoenen kunt beoordelen als er geen tong bij te pas komt.
 
Zijn haar borsten van haar dokter of van moeder natuur en hoe voelen ze?
Weet ik niet. Hou ik me niet mee bezig als het er goed uitziet.
Ze voelen echt maar zou idd kunnen dat ze extern aangeschaft zijn.
Is ze van origine Thais of een halfbloed?
Ook niet gevraagd maar ik geloof van origine.
Merkte ik aan haar kennis over Thaise gemeenschap.
 
Ik zou nog een recensie schrijven over deze dame.
Adv staat op moment van dit schrijven offline https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4320276-linda
Of google afbeeldingen "thaise mali breda kinky.nl" de eerste zeven foto's zijn van haar.
Foto's zijn gelijkend en echt van haar, leeftijd komt aardig in de buurt of ik ben stekeblind en mss ben ik het ook wel maar wanneer iemand er goed uitziet dat maakt het getal mij weinig uit.

Ik verbaas me daarom ook over dit draadje, het zou ze moeten zijn maar de berichtgeving kan ik me niet in vinden, lijkt wel iemand anders.

Mijn recensie gaat over een ontmoeting in Dongen. Kamer in een rijtjeshuis begane grond.
Duidelijk andere mensen in het pand aanwezig en wietlucht bij het weggaan, in de kamer nergens last van.
Verzorgde ruime kamer en mogelijkheid om te douchen.

Ik haar al langer op de korrel maar ik twijfelde ondanks haar mooie kopje.
Ik vond de adv een beetje teveel lijken op de advertenties van Chinese dames. En Thaise dames van deze leeftijd die privé ontvangen kom je niet vaak tegen.
Vertrouwde het daarom eerst niet echt.
Maar ze adverteerde al best een tijdje in dezelfde plaats en niet ver rijden voor mij dus ik neem de gok.

Ik weet niet met zekerheid of het via een planner gaat of rechtstreeks, vergeet het telkens te testen. Niet dat het veel uitmaakt maar soms wil ik het weten.
Afspreken ging vlotjes.

Spreekt redelijk Engels iets waar Thaise niet al te best in zijn, je moet een beetje moeite doen maar je kan er een gesprek mee voeren.
Begonnen met een massage die gewoon goed te noemen is.
Die heb ik zowat een half uur laten duren.
Ze dacht grappig te zijn door bij het omdraaien te zeggen ok we zijn klaar je kan gaan. Was ook echt een grapje en kon het wel waarderen want dat zie je niet vaak.
Het breekt het ijs toch een beetje.
Bij het masseren hield ze haar "sexy" kleding aan.
Na de massage overgegaan op het intieme gedeelte.
Pijpen was zonder condoom, niet om hoeven vragen en geen bijbetaling.
Dat was overigens naakt. Mooi glad lichaam. Slank maar stevig hoe noem je dat, geen vet.
Lekkere volle kont.
Neuken werd gelijk aangeboden op z'n hondjes. Kan ik ook wel waarderen als kontjesman. En hoewel ik liefst op die manier klaarkom heb ik haar toch omgedraaid.
Vind haar een mooie dame en die kijk ik graag in het gezicht aan.
Jammer dat ze niet tongzoent. Dat maakt het altijd compleet voor mij bij een aantrekkelijke dame.
Dit laatste zal beslissend zijn of ik al dan niet terugga afhankelijk van waar ze uithangt.
Nog even zitten kletsen waarbij ze me leek te willen koppelen. Ben ik niet echt in geïnteresseerd maar daarom vind ik het gesprek erover nog wel interessant.
Heeft ze blijkbaar toch serieus genomen want een paar dagen later kreeg ik van een andere Thaise dame een privé bericht dat deze Linda navraag gedaan had.
Denk wel dat ik nog terugga en dan is kijken of ik iets meer kan loskrijgen zoals tong of cim. Dan zou het plaatje rond zijn.

Nog vragen?

Zoenen krijgt ze twee sterren voor.
Weet niet goed hoe je zoenen kunt beoordelen als er geen tong bij te pas komt.
Op chatgirl bied een blonde nu roodharige vrouw die zich Linda noemt haar,diensten in Nijmegen aan ze,zeurd erg om geld vooraf kent iemand haar ze woont in de wijk Lindenhold iedereen uitkijken met,haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan