WHEM Linda Roosendaal priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.159
39
iemand bekend met deze dame?
normaal ben ik niet zo van de Aziaatjes..maar in dit geval 'to hell with it'
ik heb ze volgens mij al eens voorbij zien komen op Hookers ,ze werkte eerst in Breda ,Tilburg,Rotterdam .onder de naam Mali?
 
Inderdaad op verschillende namen langs zien komen. Ook wat niet al te goede recensies op hookers als ik het me herinner. Toch ben ik benieuwd naar deze dame. Hopelijk wil iemand z'n ervaring delen.
 
zoiets dacht ik ook ja..
maar omdat die meiden elke week van naam veranderen ,is dat niet bij te houden..
was ook iets met haar leeftijd,bleek veel ouder dacht ik..zit nu de foto's te kijken op de pc..en dat staat bol van de photoshop in ieder geval..
 
Volgens mij heb ik haar eens bezocht in Eindhoven.. Ik kan me vergissen maar goed. In ieder geval wat mij is bijgebleven het volgende. Binnengekomen, een lekkere massage gehad waarbij ze toch wel aanstalten maakte om mijn heer flink te verwennen, toen ze bezig was gaf ze aan dat ze ook wel flink genomen wilde worden. Geen enkel probleem natuurlijk ?. Zo hebben we verschillende standjes gedaan. Ik vond haar wel een mooie vrouw, maar ik denk ook dat ze inderdaad niet altijd alles doet of meegaand is. Mijn ervaring was goed en daarna nog beetje zitten babbelen.. Helaas is ze vertrokken uit Eindhoven.
 
Volgens mij heb ik haar eens bezocht in Eindhoven.. Ik kan me vergissen maar goed. In ieder geval wat mij is bijgebleven het volgende. Binnengekomen, een lekkere massage gehad waarbij ze toch wel aanstalten maakte om mijn heer flink te verwennen, toen ze bezig was gaf ze aan dat ze ook wel flink genomen wilde worden. Geen enkel probleem natuurlijk ?. Zo hebben we verschillende standjes gedaan. Ik vond haar wel een mooie vrouw, maar ik denk ook dat ze inderdaad niet altijd alles doet of meegaand is. Mijn ervaring was goed en daarna nog beetje zitten babbelen.. Helaas is ze vertrokken uit Eindhoven.
Ik zie daar niet veel Thai aan ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan