Recensie Tiffany, Roosendaal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.155
39
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/8948100-tiffany
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een week of 4/5 terug kwam deze dame ineens opgedoken op Kinky..
nog nooit gezien ,en was toen best nieuwsgierig..contact via Whatsapp verliep toen rap en vriendelijk..in goed Engels
ben er toen geweest ,en dat smaakte eigenlijk wel naar meer..toen had ik haar een half uur..voor wat normale sex ,afsluitend met een lading over haar borsten
wilde eigenlijk de week erop terug..maar ze was verdwenen..dus ook geen recensie geschreven..weinig nut..voor hetzelfde geld komt ze nooit meer terug..

gisteren in de middag stond ze er ineens weer tussen op Kinky..en dat triggerde me meteen..
voorzichtig appje gedaan..ofdat ze nog tijd had in de avond..
jip geen probleem..
dus rond de klok van 18.30u stond ik voor de deur..ze ontvangt op hetzelfde adres als Sabrina,Ling, die 2 zussen
(uit wat was het ?Oekraine?)
deze dame zat/zit er ook..collega van Ling..
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/6168267-suzy#photos foto is dezelfde kamer als waar ik gisteren gespeeld heb
heb eerder genoemde dames nog nooit geproefd ..dus weet daar verder niks van..aziatische dames heb ik niks mee ..helaas..

anyway ..about Tiffany..
ze zegt Tsjechisch te zijn..toch heb ik ze overduidelijk Russisch horen praten ..maakt niet uit verder..
qua uiterlijk..met een beetje fantasie kun je er een jonge Samantha Fox in zien..ze heeft in ieder geval 2 kwaliteiten die er heel veel op lijken..
dat viel me de eerste keer al op..
ik denk wel dat ze over een jaar of 10 een stuk minder leuk er uit gaat zien..ze heeft namelijk niet heel veel massa op armen en benen maar voor nu is het prima
schat haar rond de 25 ,lang blond haar dat echt is..en spontaan van karakter..beetje gek ook..
deze keer wilde ik haar een uur voor mezelf ,was geen probleem..prijs is met CIM best fors..maar ze zal de laatste dit jaar zijn..dus vooruit maar...betaald en uitkleden die hap

kreeg een handdoek en mocht me douchen..terwijl ik me stond af te drogen kwam ze bij me staan..om mijn gereedschap wat te kneden en gelijk volle bak tongen..(?)
begon ze over dat ze blij was me te zien (nog eens ??)..en begon dingen op te rakelen van vorige keer ,wat op zich knap is ..dat wist ze nog, omdat ze vond dat ik op een of andere acteur leek (???)..wie dan, vraag ik me af?..zal ze waarschijnlijk naar Pearl moeten..of mijn spiegel thuis doet het niet meer..
inmiddels stond ik nog steeds in de badkamer met haar terwijl ik al op volle sterkte was...en dat ging niet goed..af en toe een blik in de spiegel terwijl ze zachtjes stond te trekken?
snel naar het bed ja..of ik schoot zo tegen de wasbak
wat toen volgde was eigenlijk min of meer..3 kwartier lang wat ik nooit verwachtte..vorige keer pijpte ze ook voortreffelijk.. en dat deed ze nu dunnetjes over..
eerst zittend op de rand van het bed terwijl ze op haar knieen zat..dan weer tussen die D cups ,die ze samen drukt..overigens echte ..niet van de dokter..
dan weer ik liggend op bed en zij tussen mijn benen..dan ik weer bovenop haar op mijn knieen ,haar tieten neukend..
afwisselend haar mond neukend..telkens net op het randje van exploderen..onderwijl vingerde ik haar op elke mogelijke manier..waarbij ze vanalles in het Russisch uitkraamde..

tussendoor nog even een condoom gepakt en haar missio geneukt..maar ik wilde natuurlijk niet zo maar in het rubber knallen..ze had al aangegeven dat ze me wilde proeven..
dus rubber af..en weer volop pijpen ,tussendoor tongen..
op mijn knieen op bed gaan zitten en volgens mij een woordenwisseling met haar wat in een Gonzo film niet zou misstaan..knalde ik haar mond vol..ik voelde mijn hoofd gewoon bonken..
mevrouw bleef zuigen ..en eerst dacht ik dat ze ging slikken..maar ze kwam met haar mond richting de mijne ,waarop mijn eerste cumkiss volgde..dat is zeer 'apart' te noemen..
onderwijl bleef ze mijn ballen kneden..toch maar even naar de wasbak..ze lachtte toen we weer in de badkamer stonden..slok Listerine en ik was het weer vergeten..
echt een supergeile meid..volgende keer zeg ik niks..knal ik heel haar gezicht onder..zal ze hebben..gna gna..
alle gekheid op een stokje..geweldig genoten van deze dame..
nog wat gebabbeld met haar ,over wat ze van plan is..
ze gaat met kerst even naar huis,ook voor een photoshoot en komt dan weer terug..met oud en nieuw gaat ze weer terug ,en komt ze in januari weer..
ze is een beetje gek..maar ook knettergeil..precies de goede combo..dus mij gaat ze nog een keer zien. sure as the day i was born....dag of 3/4 sparen en gas erop..
maar wie is nou die acteur joh:unsure:
 
Nee.. Dat misschien niet..
Maar hoeveel dames met een aanzienlijke voorgevel die er niet naderhand aangehangen is, zijn dat..
Maar zeker geen onaantrekkelijk meisje
Als ik wel eens lees, over zogenaamde aantrekkelijke BBWs..
Nou dan kom je met haar goed weg..
En dan misschien niet een fitgirl in dit geval.. Maar haar inzet en zuigkracht maken veel goed..
En nou stop ik met propaganda.. Zelf gaan uitzoeken jongens.. Dat moet ik 9 uit 10 keer ook
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/8948100-tiffany
Totale kosten (in euro)
400+
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een ontzettend leuke avond met dit meisje doorgebracht. Ze is vrolijk, beleeft er zelf ook plezier aan en ziet er leuk uit. Ik bleef uiteindelijk fors langer dan gepland, maar daarvan heb ik bepaald geen spijt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan