Recensie Jezbell, Roosendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.154
39
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1621050-jezbell
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame afgelopen vrijdag bezocht..
advertentie was al eens eerder voorbij gekomen..en dan weer effe offline..maar ik vermoed dat ze ook weer heel nederland gaat cruisen
dus hij poppte weer op..
had haar al eerder willen ontmoeten..was er niet van gekomen ,ad was ineens terug..ik was op tijd klaar met werk op een karwei voor de week..
nja wat doe je dan?..drie keer raden..
op de foto's zou je zeggen dat ze licht Aziatisch -blank EU/USA gemixed is..maar ze is gewoon licht Latina..
contact verliep vlot..en zonder planner..je appt met haar 100%..kon ook vrij snel komen ..dus thuis eerst gedouched en er heen..
voor de liefhebbers ,ze ontvangt in de wijk NAAST de doorgaande lange straat vernoemd naar de beroemde kunstenaar..waar het andere inmiddels bekend adres is in de flat (kun je hard en ver gooien,gooi je er binnen)
jaren 70 huis wat redelijk netjes is

de dame zelf is een klein poppetje..anders dan de foto's doen vermoeden dus..ze is geen 1,70..
ook haar egale huid is in het echt een stuk minder door pigmentvlekken..en de littekens van haar borstvergroting zijn nog niet helemaal weg
maar wel mooi slank figuur met een mooi kontje..en daar kwam ik voor..
anaal was geen probleem..en dat ging hem dus worden..
ze gaf zelf eigenlijk al aan dat ik niet moest bijbetalen voor PZC ,want ze was vrijdag in de ochtend snotverkouden geworden..en pijpen terwijl je neus potdicht zit?
(de laatste keer dat ikzelf verkouden was ,is jaren geleden en doordat ik met vanalles en nog wat in aanraking kom vanwege werk..tsja daar kan ik niet naar kijken..ben je makkelijk vatbaar?..niet gaan nu)

ze bood aan om zonder meerprijs me een penismassage te geven om op sterkte te komen..en dat was goed..
dus condoom rond mijn pik en even vaginaal missio gedaan ..toen ik aangaf voor anaal gooide ik haar om en schoof doggy bij haar binnen..
kon mooi zelf tempo bepalen en haar in de gaten houden..na een minuut of 5 even haar bovenop gezet en uiteindelijk weer in prone bone afgemaakt..
ze is klein en petite ,en ik ben 1,80m ,94/95 kilo door jarenlang krachttraining ,dus is het niet de bedoeling zo'n meiske te pletten..ik schat haar hooguit 45 kilo..
dat begon haar wel op te breken..mijn pik uiteindelijk in haar kontje ook waarschijnlijk ..dat merkte ik..
dus vroeg ik ofdat ik over haar kont mocht knallen..was goed ,dus rubber eraf..en een paar flinke stralen over die billetjes..'vamos limpiar senora ' zei ik tegen haar..want ze had me al gewezen op de douche naast de slaapkamer
heb ze opgepakt ,over de schouder gegooid en mee onder de douche genomen even ingezeepd, afgespoeld..ze kon er wel mee lachen..onderwijl ze mn pik ook waste..

nog wat afgedroogd en gebabbeld..ze komt uit Venezuela en blijft hier nog wel even blijkbaar..
spontaan leuk ding..spreekt basis engels ,meer niet..dus espanol is je beste manier van communiceren..maar verwacht geen GFE..inzet is verder goed..
meer waardeoordeel kan ik niet geven..ik wilde ze een keer anaal nemen en dat is gelukt..
langere sessie zou ik persoonlijk ook niet zo maar doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan