Recensie Anna-Roemeense Maison D’amour st Job 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Helloitsme69

Wandelaar
25
20/05/22
15
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maison-damour-the-place-to-be-tot-22-u.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Spreekt vnl. Frans, is nochtans Roemeense, 4 jaar in België.

Wat een aanwinst!
Nieuwe DVP, haar eerste standplaats. Wat een mooi meisje 🧒
Verrassend groot voor iemand die vooraan de 50kg weegt. Prachtig figuur, ook behoorlijke borstjes, ik zou ze B inschatten
Begint bij kennismaking gelijk met hartelijk tongzoenen. Wassen en uitkleden is wat aarzelend. Ik heb ze dan maar gelijk zelf uitgekleed. Het wasje aan de gootsteen deed ze uiteindelijk wel bij mij, al had ze me eerst uitgenodigd dat zelf te doen.

Rechtstaand hebben we gezoend en heeft zij mijn pik lekker geaaid 🤪
Heb ze naast veel tongzoenen lekker gebeft en gevingerd. Ze vind dat wel fijn, maar verwacht niet onmiddellijk orgasmes.
Pijpen doet ze met condoom, dat hoeft voor mij niet, dan liever handjob. Dat was ook al niet nodig…dus overgeslagen.

Na uitbundig likken en vingeren (straffe ribbels ter hoog G-spot) wou ik neuken… condoom aan, missio
Geloof me, verder ben ik niet geraakt, haar kontje stevig gepakt en op mijn pik gedrukt. Ik was te snel klaar…


Volgende keer wat meer standjes.
Hoewel ik maar een halfuur had en na 20 minuten klaar was maakte ze geen aanstalten om die 10 minuten nog te vullen met massage of zo. Ze is nog wel wat dicht bij me komen liggen. Tongzoenen zoveel ik wou tot vertrek.

Ze is geen echt sletje denk ik ( wat is dan ook de definitie). Ze heeft dan ook nog weinig ervaring
Ze is zo mooi en lekker dat ze me zeker zal'terugzien
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan