Recensie Lludy Hamont

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bandit

Wandelaar
Forumpionier
44
20/07/21
17
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Nu hier een review, op andere post gereageerd maar kreeg daar geen reactie geplaatst.

Een tijdje geleden bij haar geweest in Hamont, een hele beleving. Ze is ouder dan de foto's wat ook impact op haar uiterlijk heeft. Enorme nepborsten en een flinke pik.
Liet me vriendelijk binnen maar weet van wanten, wou haar wat dominant hebben en ik lag al snel met mijn benen in mijn nek terwijl ze me flink doorneukte met die grote pik. Door dit alles kwam ik al vlot klaar, ze maakte alles even schoon en ging toen verder met hard neuken tot ze zelf haar condoom vol spoot in mijn kont en liet dit triomfantelijk zien.
Ik was een beetje bang dat het feest al snel voorbij was maar ze legde me op mijn buik voor een massage. Na een paar minuten krijgt ze blijkbaar een idee en gaat in een koffer zitten rommelen, hier komt een massagegun. Ronde bol erop, condoom erop, wel zo hygiënisch dacht ik nog. En ze gaat me dat apparaat overal verder masseren, ook over mijn billen en uiteindelijk mijn sterretje, even later zit die bolvormige kop in mijn kont en neukt ze me met die massaggun.. ik weet niet wat ik meemaak qua intens gepomp.
Uiteindelijk stopt ze en ik kan even tot mezelf komen. Ze vouwt me weer dubbel op mijn rug, die grote pik is weer hard en ik krijg een tweede neukbeurt, ze neukt echt als een wild beest. Ik weet mijn pik voor een 2e keer klaar te trekken, met wat moeite door al het heftige gebeuren.
Als we klaar en opgeschoond zijn gaat ze op haar rug op bed liggen aan haar pik trekken die nog steeds overeind staat, moet op handen en voeten naast haar zitten. Ze duwt me precies in de houding die zij wil, ik moet haar tepel likken en haar andere borst strelen, zij steekt 2 vingers in mijn kont en begint me hard en diep te vingeren terwijl ze aan de pik blijft trekken. Uiteindelijk komt ze hevig kreunend/schreeuwend klaar voor een tweede keer, natuurlijk geen enorme hoeveelheid maar ze weet er letterlijk en figuurlijk nog zaad uit te persen.
Daarna nog een tijdje blijven liggen terwijl ze aan me zat, communicatie is lastig maar ze bleef door kwebbelen, kon er wel uit opmaken dat ze tevreden was met mijn kontje maar de rest was lost in translation.
 
Terug
Bovenaan Onderaan