Recensie Tea, Bergen op Zoom 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.155
39
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2149642-tea
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eigenlijk een recensie van 2 bezoekjes aan deze dame..
ze adverteerde eerst met 2 of 3 verschillende advertenties..en soms heeft ze er 2 op Sexjobs ,1 op Kinky..
of net andersom..
ook 3 telefoonnummers die ze om en om gebruikt en beantwoord..
uitendelijk pasgeleden op maandag wat huiswerk gedaan en toch voor elkaar gekregen om tot een afspraak te komen..
en werd naar een adres geloodsd in Bergen op Zoom.waar eerst een andere dame ontving die geweldige pijpdates deed..
(kenners weten wie ik bedoel)..eerst had ik het gevoel dat ze dezelfde was..jammer genoeg niet..

maar goed..probeer een beetje contact met haar te houden ,want plannen is niet haar sterkste kant..voordat je het weet..loop je een half uur over dat woonerf te struinen in plain sight..en daar komt gezeik van..

affijn ,de deur werd open gedaan door een leuk klein meiske met blond haar uit het oostblok..vriendelijk en beleefd..
gelijk naar de voor mij bekende kamer..
afgerekend en eigenlijk metern begonnen met tongen..ze kwam net onder de douche vandaan..dus rook lekker fris..
kleren uit en bed op ,ik had gevraagd voor een pijpbeurt zonder..in een half uur bestek..
en dat doet ze goed..ik was al keihard dus ze kon gelijk aan de bak..
heb het al bij elkaar een 20 minuten volgehouden..
eerst op mijn rug op bed..,dan staande en madam op haar knieen...DT doet ze ook ,maar ben ik niet zo'n fan van..
afgesloten met ik zittend op de rand van het bed..en zij tussen mijn benen..
je kunt haar goed sturen ,dus als je voelt dat je gaat komen is haar afremmen geen issue..
ik gaf dat aan en ze stopte meteen..
in het laatste standje heb ik haar mondje bomvol gespoten..en daar heeft ze geen moeite mee..slikken doet ze (nog)niet..maar wie weet
ze vind pijpen geweldig..en toen ik mededeelde dat ik haar wel eens een facial wilde geven ..was dat ook geen probleem..
dus 3 dagen later in exact dezelfde setting teruggeweest in de avond..
en weer een geweldige blowjob gehad ,deze keer even geneukt ook (mc)..en vervolgens haar op haar rug gelegd ..knieen in haar oksels en heel haar gezicht ondergeknald..en dat was geen probleem..
waarschijnlijk kun je ook gewoon een half uur of uur 'gewoon' sexen mocht je daar nood aan hebben..

resume..
eigenlijk geen idee waar ze vandaan is gekomen..volgens mij is ze Tsjechisch /Servies..engels is redelijk..roemeens werd in ieder geval niks bij haar
verwacht geen strak fotomodel..ze is niet mollig ,maar ook niet slank..schat haar ergens tussen de 20 en 25..
foto's op het profiel lijken NIET 1,2,3 op haar ..maar KAN haar wel zijn..
best vriendelijk en spontaan ook
je moet haar wel een beetje sturen ..
en ik denk dat ze ook niet zomaar alles doet wat in haar profiel staat bij iedereen..
maar ik vond het goed genoeg om nog een keer terug te gaan 1 dezer dagen..
ik wil die lippen nog wel eens voelen..

herhalingsgevaar 80% dus
 
heb ik niet echt op gelet..
zijn maar weinig dames uit die regio die er geen hebben....
soms van die spreuken overal..
ben er niet echt mee bezig..
sleeve valt wel op natuurlijk
zou ook zo maar kunnen dat er meerdere dames zitten daar met min of meer hetzelfde postuur en looks..
latinas doen dat ook rustig
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb helaas een heel andere ervaring. Had een date met mijn FWB die niet doorging op het laatste moment dus Tea gevraagd of ze tijd had.

Ontvangst is redelijk discreet in een oude maar schone ruimte. Het is de dame van de foto's maar in het echt ziet ze er een stuk minder uit, de foto's zijn überbewerkt. Had een half uurtje geboekt maar het zeuren over extra's samen met het feit dat ze haar jurkje aanliet waren voor mij moodkillers. Ze komt uit Hongarije trouwens.
 
Deze week Tea bezocht en heb dezelfde ervaring als Rob. Pzc was zeer matig en van haar zgn specialiteiten heb ik totaal niets gemerkt. Ook bij mij bleef het jurkje aan. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten. Herhalingsgevaar even groot als alcoholvrij bier: 0.0
 
dan denk ik ,dat ik een andere dame meegemaakt heb
hadcal het gevoel dat het er meerdere waren daar..
de laatste keer beantwoorde ze mijn app..en deed ze meteen de voordeur open..zat geen 2 seconden tussen..terwijl ze geen telefoon bij of vast had..🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan