Recensie Milana Carpe Diem Oss 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strongman

Wandelaar
38
09/10/23
27
5
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€140,=
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze recensie was eerder verwijderd dus nu een beknopte versie van het verhaal voor het geval deze ook weer wordt verwijderd. Op vrijdag na eerst een afspraak gemaakt te hebben met een onvriendelijke receptioniste voor anderhalf uur vip nuru massage met Milana. Daar aangekomen ontvangen door onvriendelijke receptioniste. Nuru ging niet door want dat plakkerige spul was op zei ze, nou dan maar een aquamassage dat is ook goed zei ik, kan ook niet want dat is nu te koud voor de dames, als ik een aqua massage wou dan moest ik maar naar Boxtel; die salon was daar geschikter voor. Nou dan maar anderhalf uur een oliemassage met Milana. Kan ook niet want Milana doet geen massages langer dan een uur! Nou dan maar een uurtje Vip oliemassage met Milana! Dat kon gelukkig dan wel, hehe. Ik kon mij alvast in de kamer gaan douchen dan kwam Milana er wel aan. Aangekomen in de eerste kamer links na de balie zag ik daar een ventilator staan want de kamer was erg warm zei die receptioniste die mij net nog vertelde dat een aquamassage niet mogelijk was omdat het te koud was (?). Tijdens het douchen kwam de vrolijke Milana binnen, dat was wel even een contrast met de botte receptioniste. Wat een leuk mens is die Milana, foto's op de site zijn vast in haar 20er jaren genomen en ze is nu in haar 40er jaren dus de foto's lijken eigenlijk alsof dat haar dochter is wanneer je haar in het echt ontmoet. Massage vond ik erg goed als je van haar stijl houdt, ze masseert erg langzaam, alle bewegingen gaan heel traag maar wel moet voldoende druk. Ze probeert het ook zo geil mogelijk te doen, met wat kussen en likken in je nek en gezicht. Ik wou het erg graag met een uur verlengen maar ook Milena zelf zei ook dat ze dat niet doet want ze verdient met 2 uur met 1 klant minder dan 2 keer een uur met verschillende klanten, heel vreemd en jammer. Milena heeft er daarna nog even flink aan getrokken en mij een geweldig hoogtepunt bezorgd. Herhalingsgevaar erg groot: lekker en leuk mens met geweldige borsten en goede massage.
Geen extra's aangeboden of gevraagd, geen tantra (€20,=) betaald, toch naar mijn gevoel wel gehad, althans niets van gemerkt dat ik geen tantra had. Ik vond deze locatie beter dan die in Boxtel daar was ik al wel vaker geweest, kies de volgende keer wel voor Oss, hoop alleen dan door een goed gemutste receptioniste te worden ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan