Recensie Angela, Carpe Diem massage Oss/Boxtel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bonobo

Vaste klant
148
03/10/22
165
2
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspraak met Angela gemaakt voor een VIP massage. Dat wil bij Carpe Diem zeggen: eerst samen in het bubbelbad, daarna massage. Angela is erg slank, heeft een heel mooi, fijn gezichtje en jammer genoeg grote neptieten die ik niet bij haar vind passen. Absoluut een mooie en aantrekkelijke dame.

In het bad kwam ze tegen me aan liggen en begon me met allerlei steun- en kreungeluidjes te aaien. Ik liet mijn handen wat over haar lichaam dwalen en ineens zegt ze plompverloren op een heel beschuldigend toontje: pussy aanraken is extra! Het was nou niet direct dat ik drie vingers in haar poesje propte of zo, mijn handen lagen op haar heup en er was geen sprake van dat ik aan haar flamoes zat te frunniken of zo. Nogal een afknapper, vooral omdat ze toen door bleef zeuren of ik geen extra's wilde want dan mocht ik wel aan haar poesje zitten. Waarom ze dacht dat ik zo graag aan haar poesje wilde zitten werd me niet duidelijk, dat nam ze blijkbaar gewoon aan, maar mocht ik die lust gevoeld hebben dan had ze die inmiddels vakkundig de grond in geboord. Dat alles toen we misschien twee minuten in het water lagen.

De toon was gezet en mijn humeur werd er niet beter van. Het scheelde niet veel of ik was opgestaan om weg te gaan, maar da's ook weer zoiets. Op de massagetafel werd mijn mood niet veel beter. Voor een masseuse met jarenlange ervaring vond ik het allemaal nogal onbeholpen en klungelig. Ze kroop wat over me heen en ging onophoudelijk door met overdreven, zogenaamd geile geluidjes uitkramen. Bloedirritant. Na de "pussy aanraken is extra" had ik mijn handen thuisgehouden en klaagde ze weer dat ik haar niet aanraakte en niet "ondeugend" genoeg deed. Na veel nep-kreuntjes en moeizaam en onhandig gesjor aan mijn leuter wist ze me dan uiteindelijk toch klaar te trekken en was de pret ook direct voorbij. Geen helpende hand om onder de douche even mijn rug te schrobben, of wat dan ook. Terwijl ik me af stond te drogen had zij haar gewone kleren al aan en pakte ze haar koffertje in om naar huis te gaan.

Ik had een beetje gehoopt op een vergelijkbare ervaring als met Nooy, waar ik al jaren een tevreden klant van ben. Angela is geen tweede Nooy, dat weet ik dan ook weer. Ik zal wel weer commentaar krijgen dat ik onaardig doe over een dame, maar dit is gewoon hoe ik het ervaren heb; als je me mijn ander posts checkt zie je wel dat ik echt geen negatieveling ben die alleen kloterige recensies schrijft.

Wat ik trouwens bij Carpe Diem ook zwaar irritant vindt is het gezeur over "tantra". Boek je een VIP-massage (met bubbelbad dus), krijg je gelijk de vraag of je daarna een "gewone" massage wil of een tantra. Daarvoor tik je dan 20 euri extra af terwijl er aan de behandeling niks verandert. Dat ergert me mateloos, als ik een fooi wil geven regel ik dat wel met de dame in kwestie zelf.
 
Jammer dat deze VIP zo slecht voor je uitpakte maar weet ik in ieder geval met wie ik de volgende keer dat in ieder geval niet doe.

Ben het helemaal met je eens over dat tantraverhaal. Ik ben er 1 keer ingetrapt om te ervaren dat er echt niks verandert.
 
Enig idee of het dezelfde angela is die bij Aurora in nijmegen werkt? Klinkt in ieder geval wel zo... Als het dezelfde is kan ik deze ervaring onderschrijven, ze wil alleen maar extras verkopen.
 
Als ik bij CD dames aan moest raden zou ik Nooy (geen extra's, wel heel goed), Janet en Catalina noemen. Verschillende anderen geprobeerd maar dit zijn de enigen bij wie ik vaker teruggekomen ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan