Recensie Fifi, Carpe Diem, Boxtel 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/fifi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren een half uurtje tijd dus op de bonnefooi bij Carpe Diem in Boxtel binnen gewipt.
Alleen Fifi was vrij dus met haar mee naar de kamer gegaan.

Fifi is een lieve Nederlandse meid met een exotisch tintje.
De massage was prima maar ook niet bijzonder, ze doet zeker haar best maar ik heb ze beter gehad.
Ze gebruikt wel heel haar lichaam bij het masseren van je rug, ik miste het teasen.
Na ongeveer 15 minuten moest ik mij omdraaien.
Wat ze goed deed was het aanraken/masseren van mijn ballen en ze begon bovendien steeds meer te teasen.
Ze keer wel erg vaak op de klok en toen ik nog een paar minuten had heeft ze mij naar een hoogtepunt gebracht.

Absoluut geen slechte ervaring maar ik kijk de volgende keer toch voor iemand anders.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/fifi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Fifi is een girl next door type
Lekker lijf, mooie borsten.

Haar massage is tegen het saaie aan.
Veel van hetzelfde. Met een knie tussen mijn benen, de andere er buiten. Zo bewoog ze eerst met haar borsten over mijn rug. Eenmaal omgedraaid, masseerde ze mij op dezelfde manier. Knietje tussen mijn benen. Er is dan een soort blokkade dat mijn handen niet richting haar poes kon. Op een ander denkbare manier werd niet gemasseerd.

Hierdoor is de erotische opbouw ver te zoeken. Tevens vermijdt ze ook oogcontact, althans zo ervaar ik het. Wat ze deed, deed ze met een rapper tempo dan wat ik hij andere dames ervaren heb.

Zoals bij de vorige review is aangeven, keek ze bij mij ook naar de klok.

Uiteindelijk was mijn half uur bijna voorbij en toen besloot ze zich volledig te concentreren op mijn lul. Handmatig heeft ze mij tot hoogtepunt gebracht.

Misschien was er geen klik en heb ik een aangepaste downgrade service gekregen dan andere klanten.

Haar standaard service vind ik net onder gemiddelde. Service is trouwens up te graden. Maar daar heb ik mijn vraagtekens over naar de kwaliteit ervan.

Mijn advies: Voor hetzelfde geld kan je beter naar een Thai gaan om je spieren los te masseren om vervolgens het handmatig af te laten maken.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140?
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug langs geweest, leuke en aardige meid echter had ik persoonlijk geen klik met haar. (Ja schat, hoe is het schat, OH schat)
Herinnerde wel dat ik haar op de kamer €20

extra heb gegeven voor de "Tantra" massage en nou moet ik eerlijk gezegd toegeven dat ze dit wel goed deed nu ik er is even goed over nadenk, ze bood tevens ook extra's aan. (PZC/Intiem).
Massage opzich viel tegen, maar ze deed wel haar best maar de opbouw klopte niet zo echter besef ik wel dat er mee in had gezeten als ik zelf wat pro-actiever was geweest.
Wel mooie ogen en kundige handjes.

Bij mij was het 50 minuten op de kamer, nogmaals toespeling gemaakt op eventuele extra's onder de douche.
Geen "slechte" ervaring, maar ben kwalitatief beter gewend
 
Deze week voor het eerst bij Fifi geweest. Mooi lichaam, wel een beetje een buikje, jammer van de tatoo's maar dat is mijn persoonlijke smaak. De massage begon wat saai bij de onderbenen, maar vrij snel daarna gingen de handen naar mijn rug. Ze wisselde af tussen masseren met haar handen en haar borsten. Echter... veel meer variatie was er niet. Ze heeft wel een mooie c-cup en massage met haar borsten voelde prima.

Na 20 min omgedraaid en daar was helaas ook nauwelijks afwisseling. Ze ging continue met de borsten over mijn lichaam, waarbij ze zich overal liet aanraken en kusjes in haar nek toestond. Even lekker, maar daarna eentonig. Toen begon de penismassage en na 3 kwartier op de tafel was het gedaan; ik liet me maar gaan omdat er toch niks spannends meer gebeurde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan