Recensie Romy, Carpe Diem, Boxtel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robhendriks

Wandelaar
28
22/06/22
19
5
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/romy
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden inmiddels kennis mogen maken met Romy.
Romy is een echt leuke brabantse vrouw, die vanaf het begin een gezellige sfeer probeert te maken
Je moet er wel goed tegen kunnen dat het echt een praatgraag is, maar ik kreeg daardoor wel meer een connectie
Kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houdt, maar ik verwacht dat ze dat zelf wel in de gaten heeft.
Bij mij had ze ook goed door wanneer ik uiteindelijk gewoon even rustig wilde genieten.

Qua uiterlijk vond ik het persoonlijk echt prima, maar je moet geen fotomodel verwachten
- Borsten: mooi formaat, gok van cupmaat C
- Beetje een buikje, maar ik heb graag iets om vast te houden.
- Goede billen, wederom rond en gezond
Echt een type MILF, waar ik zelf dus wel van hou.

De massage zelf vond ik erg prettig, maar het hangt er wel vanaf wat je zoekt.
Het was geen massage in de zin van dat mijn spieren echt werden losgemaakt, wat sommigen ook wel echt doen aan het begin.
In principe was de massage echt vanaf het begin gericht op erotiek.
Kortom, teasen van de edele delen, goed oliën van de rug en met de zachte billen continu een body to body massage
Ook de massage aan de voorkant vond ik persoonlijk meer op een heerlijke vrijpartij lijken qua erotiek dan dat ik hieruit een massage herkende.
Komt wellicht ook omdat ik dus wel een klik met haar had en het daarom echt ontzettend plezierig vond

Nu weet ik dat men graag wil weten of ze ook extra doet
Daar heb ik geen idee van. Ze heeft het niet aangeboden en ik heb het ook niet gevraagd.
Wat ik wel merkte is dat in ieder geval al heel veel mocht zonder dat dit onder extra valt
Je mag gewoon aan haar hele lichaam zitten, je mag heerlijk likken en sabbelen aan haar mooie borsten
En ja, ik mocht haar ook lekker vingeren, waarbij ze in ieder geval het idee gaf het ook lekker te vinden
(twijfelde op een gegeven moment zelfs of ze niet gewoon meer wilde, zeker tijdens het pussy sliden...)


Was het daarmee de beste massage die ik heb gehad bij Carpe Diem?: Nee zeker niet
Was het echt heel erg lekker, goed ontspannend, fijn erotisch en voor herhaling vatbaar: Absoluut.
Ga ik nog terug bij Romy: Dit jaar nog


Overigens gaf ze ook aan het erotisch masseren geleerd te hebben in een andere salon. Ik heb alleen geen weet van welke salon dit zal zijn geweest en onder welke naam dit dan zou zijn.
 
Twee weken geleden inmiddels kennis mogen maken met Romy.
Romy is een echt leuke brabantse vrouw, die vanaf het begin een gezellige sfeer probeert te maken
Je moet er wel goed tegen kunnen dat het echt een praatgraag is, maar ik kreeg daardoor wel meer een connectie
Kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houdt, maar ik verwacht dat ze dat zelf wel in de gaten heeft.
Bij mij had ze ook goed door wanneer ik uiteindelijk gewoon even rustig wilde genieten.

Qua uiterlijk vond ik het persoonlijk echt prima, maar je moet geen fotomodel verwachten
- Borsten: mooi formaat, gok van cupmaat C
- Beetje een buikje, maar ik heb graag iets om vast te houden.
- Goede billen, wederom rond en gezond
Echt een type MILF, waar ik zelf dus wel van hou.

De massage zelf vond ik erg prettig, maar het hangt er wel vanaf wat je zoekt.
Het was geen massage in de zin van dat mijn spieren echt werden losgemaakt, wat sommigen ook wel echt doen aan het begin.
In principe was de massage echt vanaf het begin gericht op erotiek.
Kortom, teasen van de edele delen, goed oliën van de rug en met de zachte billen continu een body to body massage
Ook de massage aan de voorkant vond ik persoonlijk meer op een heerlijke vrijpartij lijken qua erotiek dan dat ik hieruit een massage herkende.
Komt wellicht ook omdat ik dus wel een klik met haar had en het daarom echt ontzettend plezierig vond

Nu weet ik dat men graag wil weten of ze ook extra doet
Daar heb ik geen idee van. Ze heeft het niet aangeboden en ik heb het ook niet gevraagd.
Wat ik wel merkte is dat in ieder geval al heel veel mocht zonder dat dit onder extra valt
Je mag gewoon aan haar hele lichaam zitten, je mag heerlijk likken en sabbelen aan haar mooie borsten
En ja, ik mocht haar ook lekker vingeren, waarbij ze in ieder geval het idee gaf het ook lekker te vinden
(twijfelde op een gegeven moment zelfs of ze niet gewoon meer wilde, zeker tijdens het pussy sliden...)


Was het daarmee de beste massage die ik heb gehad bij Carpe Diem?: Nee zeker niet
Was het echt heel erg lekker, goed ontspannend, fijn erotisch en voor herhaling vatbaar: Absoluut.
Ga ik nog terug bij Romy: Dit jaar nog


Overigens gaf ze ook aan het erotisch masseren geleerd te hebben in een andere salon. Ik heb alleen geen weet van welke salon dit zal zijn geweest en onder welke naam dit dan zou zijn.
Welke massage had je genomen?
 
Voor de eerste keer de gewone BtB massage.

Lees hier vaker dat er tussen de normale BtB en de tantra massage eigenlijk geen verschil zit bij veel dames.

Kijk de volgende keer wel of ik meer kan afnemen bij haar persoonlijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Romy in 2023 regelmatig bezocht. Als je haar op straat zou tegen komen valt ze niet direct op
Ze ziet er normaal uit, maar wel girl next door typje

Erotisch massage is voortreffelijk.

Btb met alles, incl pussy slide.
Ze staat toe dat je haar overal mag aanraken met je vingers of tong

Extras mogelijk.
Ze pijpt lekker, neukt lekker.
 
Laatst bewerkt:
Twee weken geleden inmiddels kennis mogen maken met Romy.
Romy is een echt leuke brabantse vrouw, die vanaf het begin een gezellige sfeer probeert te maken
Je moet er wel goed tegen kunnen dat het echt een praatgraag is, maar ik kreeg daardoor wel meer een connectie
Kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houdt, maar ik verwacht dat ze dat zelf wel in de gaten heeft.
Bij mij had ze ook goed door wanneer ik uiteindelijk gewoon even rustig wilde genieten.

Qua uiterlijk vond ik het persoonlijk echt prima, maar je moet geen fotomodel verwachten
- Borsten: mooi formaat, gok van cupmaat C
- Beetje een buikje, maar ik heb graag iets om vast te houden.
- Goede billen, wederom rond en gezond
Echt een type MILF, waar ik zelf dus wel van hou.

De massage zelf vond ik erg prettig, maar het hangt er wel vanaf wat je zoekt.
Het was geen massage in de zin van dat mijn spieren echt werden losgemaakt, wat sommigen ook wel echt doen aan het begin.
In principe was de massage echt vanaf het begin gericht op erotiek.
Kortom, teasen van de edele delen, goed oliën van de rug en met de zachte billen continu een body to body massage
Ook de massage aan de voorkant vond ik persoonlijk meer op een heerlijke vrijpartij lijken qua erotiek dan dat ik hieruit een massage herkende.
Komt wellicht ook omdat ik dus wel een klik met haar had en het daarom echt ontzettend plezierig vond

Nu weet ik dat men graag wil weten of ze ook extra doet
Daar heb ik geen idee van. Ze heeft het niet aangeboden en ik heb het ook niet gevraagd.
Wat ik wel merkte is dat in ieder geval al heel veel mocht zonder dat dit onder extra valt
Je mag gewoon aan haar hele lichaam zitten, je mag heerlijk likken en sabbelen aan haar mooie borsten
En ja, ik mocht haar ook lekker vingeren, waarbij ze in ieder geval het idee gaf het ook lekker te vinden
(twijfelde op een gegeven moment zelfs of ze niet gewoon meer wilde, zeker tijdens het pussy sliden...)


Was het daarmee de beste massage die ik heb gehad bij Carpe Diem?: Nee zeker niet
Was het echt heel erg lekker, goed ontspannend, fijn erotisch en voor herhaling vatbaar: Absoluut.
Ga ik nog terug bij Romy: Dit jaar nog


Overigens gaf ze ook aan het erotisch masseren geleerd te hebben in een andere salon. Ik heb alleen geen weet van welke salon dit zal zijn geweest en onder welke naam dit dan zou zijn.
Heeft ze lekkere dikke tepels zoals je bij een MILF mag verwachten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan