Recensie Yana, Amsterdam 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happierdude

Vaste klant
186
14/01/22
282
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame langsgewipt. Ze was al besproken in een WHEM draadje: https://www.girlsreview.nl/threads/yana-amsterdam.41335

Ze zit bij een booker die voorheen veel goede dames had, daarna ook wat mindere. Deze dame was helemaal goed volgens haar, en eigenlijk is dat ook wel zo.

Ze ontvangt in een appartement in Noord, samen met een andere dame. Het kan dus zeker zo zijn dat je niet de enige bent die bezig is. Toen Yana op de standaardmanier schuilend-achter-de-deur open had gedaan, zag ik een echt heel magere meid in een doorschijnend niemendalletje. Grote fillerlippen staan me niet bij, misschien heeft ze die wel, maar was mij niet opgevallen.

Ze is heel lief, en doet lekker mee met wat je wil doen. Ze begon terwijl ik me nog aan het uitkleden was al meteen op haar knieën te pijpen. Dat lekker op verschillende manieren gedaan, en daarna eerst even lekker in d'r poes geneukt. Maar al snel ging ik over op anaal, en dat hebben we best een hele poos gedaan. Eerst op haar rug met haar benen omhoog, daarna doggy op bed, en tegen het bed aangedouwd. Het is niet een dame die het na vijf minuten wel gehad heeft. Kon tempowisselingen en erin-eruit halen prima hebben. Yana was heel gewillig, ik heb een prima uurtje gehad.
Als je niet van behoorlijk magere meiden houdt, zou ik zeggen niet gaan, maar ik ga waarschijnlijk nog wel een keer omdat anaal echt meer dan prima was.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana#overview
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest. Lijkt op de foto maar in het echt meer normaal. Jammer van de erg opgespoten lippen. Wel aardig en na financieel alles te hebben gedaan douche stond ze op te wachten. Direct zoenen. Lekker samen niet super skinny maar slank. Na wat teasen haar gelikt en gestreeld op haar buik met billen omhoog haar zo gelikt. Me daarna laten zuigen en ondertussen haar clitje en kontje gevingerd. Mooi poesje. Redelijk grote lipjes en mooi kontje. Zichtbaar dat ze vaker anal sex heeft. Paar lekker standjes lopen knallen en ze doet indien je zelf actie onderneemt lekker mee. Diep stoten maar niet te hard. Anaal op haar rug benen uit elkaar en lekker erin. Soepel. Deze dame is zeer ervaren want werkte optima mee. Na de eerste minuut met hand erbij van pakte ze mijn kont en trok me in haar. Signaal duidelijk. Dieper. Lekker zo lopen stoten waarbij ze lekker kreunt en kijkt hoe je lul in haar kont glijdt. Nat poesje zichtbaar. Omgedraaid op buik en heerlijk in haar stoten. Ze beweegt goed mee dus al snel rubbertje vol. Bij terugtrekken openstaande kontje lekker. Condoom redelijk schoon maar ze vroeg of ik haar wilde cleanen. Na toilet doekjes erbij en schoon maken daarna nog half uurtje te gaan. Ze ging e masseren en op verzoek en aanvullende euro's ook mij laten rimmen. Lekker maar doet ze niet vaak. Maar merkte toen ik haar om haar legde en we elkaar konden likken ze erg nat werd. Ronde twee. Ze kwam op me zitten paar minuten poesje hard neuken. Toen ze zelf mijn paal pakte en wederom in haar kontje stopte. Heerlijk zo denk wel met haar o. Top minuut of toen geneukt tot we beide hard kwamen. Erg geil. Douche sessie gedaan en. En vervolg afspraak gemaakt met haar en haar vriendin. Leuke meid niet super knap wel erg lekker indien je er zelf veel energie in stopt. Ze spreekt niet erg goed Engels maar na de tijd met translate gaf ze wel aan te gaan voor jongere klanten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana#overview
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke tijd gehad met Yana. Als je van jong, lief en echt skinny houdt (@Theone kan daar anders over denken, maar ik heb weinig vrouwen zo skinny gezien als haar), ben je hier aan het juiste adres. Haar borsten zijn echt klein, maar past perfect bij haar figuur. Anaal was prima en het is visueel opwindend, maar ik geloof toch dat normaal vanaf nu mijn voorkeur heeft. Ze doet zeker haar best om het naar je zin te maken. Ze zegt nog zo'n drie weken hier te blijven, dus zal zeker nog eens langs gaan. @Zuun, ze kan redelijk deepthroaten, kijkt je ook af en toe aan (en als je om meer vraagt zal ze dat ook wel doen). Maar het was bij mij geen eindeloos heftig diep op en neer gaan, meer teder, afwisselend en af en toe balls deep, zoals ik het graag heb.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Plassex door klant
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana
Totale kosten (in euro)
400
foto's kloppen, iets minder glamour. We lekker slank, heerlijk uurtje gehad maar deze dame krijgt veel bezoek, 7 a 8 per dag en dan alles erop en eraan. Die is redelijk moe denk ik. Ze doet haar best maar denk dat ze iets te veel palen krijgt. Al the way, anaal ging erg soepel en gemakkelijk. was zeker niet de eerste deze dag. Dus ja geil maar te veel uitgeneukt.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana#overview
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
....tja ze is niet slank maar echt wel mager....normaal zou ik passen maar vooruizicht op dr kringspiertje....
leuke jonge en dus (heel) strakke meid....pijpen zit nog verbetering in maar dan.....anaal.....jongens wat geil!! leek alof ze alleen maar in dr poepert geneukt word de hele dag....ze geniet er met volle teugen van....halverweg de gape-test....mn dikke harde leuter eruit en dr poepgat bleef helemaal openstaan...
Na een kwartiertje poepgatstampen in alle standjes samen brullend klaargekomen....het kwam vanuit me tenen...ondertussen had ze me gladde reet met veel plezier helemaal schoongelikt....
vanwege looks sla ik voortaan over maar was voor eenmalig fantastisch....als je van mager en anaal houd is dit je topslet!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6240996-yana#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beetje zelfde ervaring als @GuntherF; ze kan anaal behoorlijk goed hebben. Alleen cowgirl durfde ze niet want dat had ze nooit gedaan.
Inderdaad zeer petite en mager, beetje stevig vastpakken deed haar al zeer.
Prima ervaring op een voor mij bekende locatie, twijfel nog over herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan