Recensie Megan, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
371
23/01/23
614
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1246089-megan
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goeie communicatie over Whatsapp. Doet ze zelf denk ik.

Ze ontvangt momenteel in Amsterdam centrum, met de auto gaan is geen goed idee. Ontvangst is in een net appartementje.

Bij binnenkomst wordt je gevraagd eerst handen te wassen en mondwater te gebruiken.

De foto's en filmpjes op Kinky zijn van haar. Ze is minstens zo mooi als op de foto's. Petite, slank. In verhouding stevige billen, kogelrond. Heerlijk stel borstjes.
Ze droeg een mooi setje en hakken.

Ze draait muziek als je dat wilt, de smaak die je wilt.

Eerst een beetje dansen tegen haar aan. Stap voor stap gaan de kledingstukken uit. Haar even gebeft, daarna zij mij gepijpt (met condoom). Seks in allerlei standjes gedaan. Ze staat er voor open om creatieve dingen te proberen.

Na de eerste ronde even bijgekomen. Ze spreekt Engels, maar wel wat beperkt. Als je wat Spaans spreekt, kan je heel leuk met haar kletsen.
Ik had niet zo'n behoefte aan een tweede ronde, maar zij was er best voor in geweest.

Ze heeft me nog een massage gegeven. Ik was diep ontspannen naderhand. Toen ik me omdraaide en haar met haar naakte lichaam zag zitten, was ik weer verbaasd hoe mooi ze is, en dat ze dit met mij deelt.

Een toppertje, deze dame. Heel klantgericht, heel open, heel aardig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan