Recensie Jennifer, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peera

Wandelaar
61
07/01/23
33
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5757878-jennifer
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben net bij Jennifer geweest. Een echte Aziatische schone. Ze spreek erg gebrekkig Engels. Ik heb een prima uurtje gehad. Ze heeft me gek genoeg niet gepijpt. Ik had 250 betaald zodat we ook konden zoenen. En dat deed ze ook vol overgave. Ik heb een zwak voor Aziatische. Dus dan lijkt het misschien al snel beter dan dat het is. Maar deze dame is veel knapper dan haar profielfoto op WhatsApp. Beetje vaag was het ook wel weer. Eerst mocht ik niet met mijn handen bij haar poes en daarna weer wel. Eerst niet likken en daarna weer wel. Maakt ook geen reet uit. Je kan hier prima heen. Geen topper maar gewoon goed. Ik ben veel slechter tegen gekomen.
 
Nu in Den Haag onder de naam Vicky. Is dit dezelfde lijkt het? En enig idee of ze echt uit Korea komt, of is het toch China of Thailand zoals de meeste Aziatische dames?

Wel erg duur, zelfs voor een mooie Aziatische...
 
Ben helaas hier ook langs geweest. Had wel idee dat ze Koreaans sprak maar ze zag er minder Koreaans uit dan gehoopt... wel iets laten doen aan haar gezicht iig.

Ze ontving in een hotel en deed gewoon het licht compleet uit. Na meerdere keren vragen kwam er een klein lampje aan... echt debiel, nog nooit meegemaakt.

Ze was een stuk zwaarder dan op de foto's... geen petite asian. ik wilde er maar snel vanaf zijn dus kwam vrij snel en toen gebeurde nog iets bizars. Ze bleef maar aan mijn pik zitten, weet niet hoe gevoelig hij was en moest echt wel 10 keer zeggen dat ze daar mee op moest houden, laatste keer ook behoorlijk mijn stem moeten verheffen. Ik zou zeggen, deze kan je beter vermijden.
 
Ben helaas hier ook langs geweest. Had wel idee dat ze Koreaans sprak maar ze zag er minder Koreaans uit dan gehoopt... wel iets laten doen aan haar gezicht iig.

Ze ontving in een hotel en deed gewoon het licht compleet uit. Na meerdere keren vragen kwam er een klein lampje aan... echt debiel, nog nooit meegemaakt.

Ze was een stuk zwaarder dan op de foto's... geen petite asian. ik wilde er maar snel vanaf zijn dus kwam vrij snel en toen gebeurde nog iets bizars. Ze bleef maar aan mijn pik zitten, weet niet hoe gevoelig hij was en moest echt wel 10 keer zeggen dat ze daar mee op moest houden, laatste keer ook behoorlijk mijn stem moeten verheffen. Ik zou zeggen, deze kan je beter vermijden.
Could it be a ladyboy from Thailand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan