Recensie Paola/Jennifer, Amsterdam (voorheen Zaandam, Almere) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3514276-jennifer
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De gok maar gewaagd dat de recensie in kinky wel kloppen. Aanbod in Almere is goed maar de service is bijna altijd beneden gemiddeld niveau.
Dit keer met Jennifer afgesproken in de hoop eens lekker verwend te worden, foto`s zagen er goed uit, het zij mogelijkheden wat beperkt.
Uitgekleed werd er niet aangeboden om op te frissen....eerste minpunt.
Jennifer ging aan de rand van het bed zitten om een condoom over piemelans te trekken, pzc was niet aan de orde en heb er ook niet verder om gevraagd.
Pijpen was helaas geen dt ...tot huigje en niet verder, mag je net geen dt vinden...vind ik althans.
Tieten hebben mooie vorm maar nep keihard, net als de dikke kont wel mooi in vorm voor een reed die gevuld is.
Diverse standjes geneukt en af en toe een zoen met de punt van haar tong, net geen tz te noemen.
Tijdens pijpen draaid ze niet met haar kont naar je toe, uit angst dat je haar misschien gaat beffen, dat laat ze dus niet toe.
Uiteindelijk masserend klaargekomen en na bijkomen even de boel afgespoeld. Wel een douche aanwezig maar helaas geen schone handdoeken.
Jennifer is een hele leive dame, heerlijke kont maar helaas geen gfe....dat stukje mist ze of remt ze af, anders zou het wel eens stormlopen voor haar deur.
Een herhaling?....weet het zo niet, alleen als ik in de buurt zou zijn en niemand anders vind in een geile bui.
Algemene beoordeling vind ik wel goed, het is geen afwerkster ondanks beperkte mogelijkheden doet ze wel haar best.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3514276-jennifer
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze heeft echt een goed lichaam. Dat vind ik geweldig aan haar.


Ze zuigt goed. Iets te kort naar mijn smaak. Ik heb PZC.


De seks was eenvoudig. Ze was meestal ongeïnteresseerd. Ik ben een keer klaar. Niets bijzonders. Geen enthousiasme van haar kant.

De rest van de tijd zat ze voornamelijk op haar telefoon. Ze spreekt alleen Spaans, dus communicatie was een probleem. Toch lijkt ze me een aardig persoon.


Hoe graag ik haar lichaamstype ook mag, het risico op herhaling is heel erg laag voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan