Recensie Selena/Saray, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9598740-saray
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een keer afgesproken met Selena. Afspraken ging redelijk vlot ze was net aangekomen in amsterdam.
Redelijk goed een mooi onderhouden apartement / kamer met mogelijkheid tot douche/opfris.
Ze heeft wat mij betreft echt een droom lichaam tot op een punt waar je je afvraagt of het allemaal echt kan zijn, ze zegt van wel.
Is een klien dametje, echt maar net 1.50 en flink sportschool getraind lichaam met absoluut de juist rondingen. Dr kont is echt super stevig en bubble but rond. Dacht in eerste instantie dat het wel fake zou zijn, maar blijkbaar niet XD. Ook knappe kop, denk alleen dat ze geen 24 is maar net iets ouder.
Had om een GFE date gevraagd met zoenen, van te voren werd al aangegeven dat tongzoenen niet mogelijk was, maar wel normaal. Dat bleek ook vrij beperkt. Ik kreeg een soort zittende blowjob, ook wel leuk voor de verandering. Waarna ik haar heerlijk heb mogen likken, hier kwam ze ook flink van klaar. Daarna over gegaan tot de sex, ondanks dr 1.50 had ze weinig problemen met mijn omvang, als ze het wel had liet ze het in ieder geval niet blijken.

Meestal ga ik er van uit dat er bij een uur ook echt een uur is met eventueel een 2e hoogtepunt. Bij haar was een tweede keer klaarkomen 50 euro extra.
Zoenen was eigenlijk niet aanwezig, maar beperkte lipkusjes.
minpunt er was een kat in de kamer, die redelijk krols was en dus ook steeds op het bed sprong. in eerste instantie had ze hem buiten de deur gehouden maar na badkamer bezoek bleef die steeds komen. Daarnaast was ze ook wel flink afgeleid met dr telefoon en andere dingen, mensen die appen, AH bezorger die belt, waarvoor ze wil gaan opendoen in mijn tijd, dus aankleden etc.
Al met al denk ik dat ik het gewoon niet helemaal getroffen heb kwa moment.

Potentie is er wel maar ze moet wel iets meer betrokken zijn, voor mij net iets te afstandelijk, zeker voor dit prijspunt verwachte ik toch meer.
Ik zet de algemene beoordeling op goed, maar net aan, voornamelijk op looks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan