Recensie Tina, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

titatovenaar

Wandelaar
33
22/12/21
52
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4582649-tina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tina bezocht in de avond.
Ontvangt op IJburg in Amsterdam. Nette apartement met mogelijkheid om te douchen.

Moest een halfuur wachten, vervelend als het regent.

Deur werd door Tina zelf opengedaan. Normaal uiterlijk. Financiële afhandeling direct bij binnenkomst. Sex met condoom en pijpen zonder. Zoenen is niet mogelijk en haar vingeren ook niet. Dan maar flink ervan nemen tijdens de seks. Ze is erg krap, dus dat werd meermaals komen. Pijpen kan ze wel heel goed, vooral stevig.

Na de daad gedouched, massage gehad en een beetje gepraat, haar Engels is matig. Ze komt vriendelijk over echter passie tijdens de seks ontbreekt. Als je gewoon keiharde seks wilt dan zou ik voor een halfuur betalen en daarr flink van nemen, gfe zou ik elders heengaan.

Niet heel bijzonder.
 
Laatst bewerkt:
Typisch adv aangemaakt door pimp/Booker. Zolang je betaald heeft zij helaas geen keus vaak. Lekker boycotten zulke

Er wordt via de app wel aangeven wat de mogelijkheden zijn. Niet zoenen werd ditmaal dan weer niet genoemd.
Het is dus verstandig om bij elke boeking aan te geven wat je wilt, dan weet je ook redelijk zeker wat je krijgt.
Zelf hierin initiatief nemen zou ik dan zeggen ipv boycotten.
 
Het is de dame van de foto's. Net als haar huisgenote, zijn deze foto's van wanneer ze moeite steekt in haar make-up, haar, kleding en andere opsmuk zoals de juiste hoeken kiezen voor de foto's. In het echt is ze gewoontjes, maar niet lelijk.
 
Mijn ervaring was inderdaad ongeveer hetzelfde als die van titatovenaar.

Het beste is de locatie. Ik woon er heel dichtbij en het is natuurlijk erg schoon en proper.
Helaas heb je hier te maken met die planner waarbij je naar locatie gestuurd wordt en vervolgens maar moet wachten wanneer je aan de beurt komt. Als je geluk hebt, kan je meteen naar binnen, maar het kan ook zo zijn dat je een uur moet wachten en vervolgens iemand anders naar binnen gaat en je dus nog een uur mag wachten. Ik doe het liever niet, maar heel soms zit er een pareltje tussen dat deze werkwijze waard is.

Deze keer was het het niet waard voor me. De dame zelf is zoals gezegd niet opgemaakt en een beetje slonzig. Geen sexy uitstraling voor mij, en dat heeft ze echt wel nodig voor mij omdat ze geen natuurlijke schoonheid is. Redelijk lichaam, maar geen slanke of fitte meid, dus wel een buikje.
Zoenen kan niet, pzc wel. Dat stelt niet veel voor, geen gevoel, maar een beetje onhandig trekken. Het neuken zelf was wat beter, en ze kan wel wat hebben. Ik ben echter niet zo van het ritmeloos beuken, dus dat kon me ook niet echt bekoren.
Ze leek geen geduld te hebben ondanks dat er nog veel tijd op de klok stond en wou echt flink gehaast naar een hoogtepunt toe werken door hem eruit te halen en ruw af te trekken met condoom.

Het is het allemaal net niet, maar voor een half uurtje 100,- dicht in de buurt is zo slecht nog niet. Service net iets beter dan raamwerk, looks net iets minder dan raamwerk.
 
Geeft inderdaad via Whatsapp al aan dat zoenen en tongzoenen NIET mogelijk is.
Wel misleidend dat op Kinky beide opties aan staan.
Heb aangegeven dat ze dit dan beter uit kunnen zetten.
Gaan ze natuurlijk niet doen 🙄



Update:

Mijn vermoeden is waar, de planner negeerd mijn bericht en leest het niet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan