Recensie Tina, Amsterdam 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Guzmanbshman

Vaste klant
191
09/06/22
126
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8396716-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zag veel reviews op kinky, wel allemaal van mensen met maar 1 review en 2 mensen (?) met wat meer reviews. Dus dacht gokje te nemen.

Contact liep prima. Reageerde best snel en ik mocht gelijk komen. Locatie was bekend, als je wilt kun je gratis parkeren. Ik was zelf iets van 90 cent kwijt bij de parkeerplaats. Dus prima eigenlijk.

Bij binnenkomst wordt je gelijk gevraagd om te betalen en wordt je naar de douche gewezen. Prima douche. Handdoek leek schoon. Verder was het studentenkamertje wel prima schoon.

Ze is het meisje van de fotos, maar dan zonder al het makeup. En ik denk ook niet dat ze 27jaar is. Tel daar maar wat jaren bij op. Ze is wel slank en lief etc... Maar daar alleen kom ik natuurlijk niet voor


Op bed wordt er nog gevraagd wat je wilt doen. Zelf ben ik dat niet echt gewend ofso. Meestal gaat het wel met de flow.

Zoenen was beetje terughoudend of te slow.
Tongzoenen Tongen was beetje raar. Ze hield haar mond helemaal open en ging gewoon een beetje heen en weer. Ik vond dat echt niks. ( Ben gewoon wat anders gewend van de meiden wss)

Pijpen was niet lekker. Tijdens het pijpen ging ze ook nog ff met haar tong mn eikel likken ofso , maar dat voelde zooo niet lekker. oja, haar handen gebruikt ze te weinig. Het aftrekken wat ze probeerde... Daar zat niet echt kracht in zegmaar.

Condoom om, haar bovenop..... Kleine bewegingen... Ging ik maar aan de gang.
Ze probeerde te squatten, maar dat was ook best langzaam.
Toen haar op haar rug gelegd en in missio maar afgemaakt en weggegaan.

Geen herhaling van mijn kant.

Dit is natuurlijk wel mijn ervaring. Misschien heeft de volgende persoon een andere mening.

TLDR; te duur. Skills (?) zijn ondermaat. . Alsof ze net begint met dit werk. ( Dat zei ze ook btw)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8396716-tina
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kan mij wel vinden in wat hierboven al beschreven staat
Bij binnenkomst moet je eerst douchen, waar ik niks op aan te merken heb uiteraard.
Toch heb ik de hygiëne een laag cijfer gegeven omdat toen ik wegging de volgende klant alweer tegen kwam en ze dus geen tijd meer had om te douchen.

Vervolgens wordt er drinken aangeboden wat ik wel netjes vind al gaat het wel van je tijd af.
Vervolgens zit ze wel te appen en is het wait a minute wat meerdere minuten zijn.

Het zoenen is een beetje raar omdat ze idd haar lippen over de mijne plaatst.
En bijt ze tijdens het zoenen veel op je lip, wat ik totaal niet aangenaam vind

Het pijpen is gewoon niet fijn, ik weet niet wat ze doet, das niet te zien want ze pijpt je vooral met der rug naar je toe.

Tussen twee rondes door zit ze ook op der telefoon wat voor mij echt een no go is

Al met al een matige ontmoeting
Maar het is wel een lieve vrouw.

Wat je wel nog als extra service kan doen is slikken voor 20 euro meer als cim dus totaal 70 euro.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8396716-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij haar langs geweest want haar foto's stonden me wel erg aan. Ze ziet er nice uit maar de leeftijd van de foto's is ze wel voorbij.

Na het afrekenen en douchen zat ze op bed te wachten en vroeg ze me wat ik wilde. Ik vind dat wel nice, ipv dat ze een vast programma afwerken.

Ik gaf aan dat ik van likken houd en na een heftige, inderdaad ietwat aparte zoen sessie daalde ik af en heb die honeypot leeg gelikt totdat zij ook wat wilde doen en we in 69 terecht kwamen. Nadat zij de vlaggenmast goed gehesen had, ging ze erop zitten en reed ze ons beide naar climax #1.

Ik heb weinig gemerkt dat ze op haar telefoon zat.. misschien hield ik 'r meer bezig ;)

Ronde 2 begon weer een lik sessie van beide kanten waarna ik haar doggy heb genomen en uiteindelijk sort of missionary, haar met de enkels op haar schouders ongeveer.

Was een leuk uurtje maar niet mijn eerstvolgende bezoek als ze weer terug is...

Ben ook benieuwd naar haar Nina (vriendin van haar? ontvangt die ook in zelfde omgeving?)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan