Recensie Tina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Vaste klant
153
10/06/23
107
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6352808-tina
Totale kosten (in euro)
200
Ik was zo slim om dit review onder een andere dame te plaatsen, dus die was gone...

gelukkig had ik de tekst nog in een note staan...

-=-

Tijdje terug bij Tina langsgegaan toen een geplande date met Lika niet door ging. Ze ontvangt in een (sort of) hotel/appartementen gebouw ergens in West, goed bereikbaar met OV.

Binnenkomen in het gebouw is beetje tricky want je moet 'meelopen' als er iemand in/uit gaat. De bel is namelijk verbonden met een centrale receptie niet met de kamer.

Eenmaal binnen haalde ze me op bij de lift en volgde ik haar naar haar kleine, maar schoon appartement. Even douchen en daarna op bed begonnen met een uitgebreide lik sessie die overging in een kort neuk sessie.

Na even wat gerust te hebben voor ronde 2 gegaan die gelukkig wat langer duurde.

Al met al, aangenaam uurtje. Haar profiel foto is overigens al een paar jaar geleden, zo fris/jong ziet ze er niet meer uit, overigens zeker nog wel appetijtelijk.
 
"...zo fris/jong ziet ze er niet meer uit, overigens zeker nog wel appetijtelijk..."

Verklaart u nader :p
Hij schrijft dit soort onzin omdat hij deze review in aller ijl heeft opgetuigd als reactie op mijn commentaar in het whem-topic. Jammer is dat. Door dit soort lieden heb ik geen zin om reviews te plaatsen.

Antwoord op je vraag: dame heeft een flinke buik, hangende borsten en zit bol in haar vel. Daarom denk ik ook dat ze veel ouder is. Wel een mooi gezicht.
 
Hij schrijft dit soort onzin omdat hij deze review in aller ijl heeft opgetuigd als reactie op mijn commentaar in het whem-topic. Jammer is dat. Door dit soort lieden heb ik geen zin om reviews te plaatsen.

Antwoord op je vraag: dame heeft een flinke buik, hangende borsten en zit bol in haar vel. Daarom denk ik ook dat ze veel ouder is. Wel een mooi gezicht.
Gast, je weet niet waar je het over hebt... plaats gewoon geen reactie als je niks nuttigs weet toe te voegen.

Ik had de review al geschreven maar per ongeluk ergens anders geplaatst.
"...zo fris/jong ziet ze er niet meer uit, overigens zeker nog wel appetijtelijk..."
Op haar 1e foto (en paar andere) lijkt ze veel jonger dan ze echt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan