Recensie Sissel, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbb

Stamgast
380
09/11/21
338
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8732611-sissel
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week zondag speelde ik online slots en ik won € 625 met €50 inzet. Ik wilde mezelf verwennen, ik twijfelde tussen Marokkaanse Sarah in Amsterdam en soms in Rotterdam of Sissel. Sissel adverteert ook soms in Rotterdam. Ik heb voor Sissel gekozen omdat ze meer mogelijkheden heeft voor dezelfde prijs.

Ik heb Sissel 's ochtends een bericht gestuurd of ik haar later op de avond kon bezoeken. ze zei ja, we videobelden en ze vroeg of het mogelijk was om 10% van de prijs vooraf te betalen. Ze adverteert al geruime tijd en stond op mijn radar toen ze €300 vroeg voor een uur, dus ik stuurde het.

Er zijn mannen hier die twijfelen of ze wel een vrouw is. Ja haar stem is laag voor een vrouw en ze heeft wat plastische chirurgie ondergaan, maar ik twijfel er niet aan dat ze een vrouw is.

Schoon en goed appartement nabij Amsterdam centraal. Ze ziet er goed uit en je wordt vriendelijk ontvangen door haar. Ze is relaxed en je wordt snel op je gemak gesteld. Sissel begon me te teasen tijdens het uitkleden. Ik ging onder de douche met een halve stijve en ging eruit met een halve stijve. Ze kan heel goed pijpen en deepthroaten, ze houdt echt van seks, haar seks drive is hoger dan die van mij.

Ik vind Sissel een enthousiaste en sexy vrouw. Als ik de vermogen had, zou ik haar vaker willen bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.507
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan