Recensie Patricia, Roosendaal/Bergen op Zoom 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.700
02/07/21
7.067
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/1906332-patricia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
P. ontvangt in Bergen op Zoom in een rommelig appartement.
Mij ontving zij in een badjas, niets eronder en op blote voeten.
Mogelijkheid om te douchen.
Het bed is ook niet heel groot.
Zij heeft mooie, grote, vaste borsten, met welke je mag spelen en tepels aan welke je mag zuigen.
P. vraagt eerst waarvan je houd, hoe je het wilt. Überhaupt komt zij heel ontspannen over.
Tongen is alleen met het puntje van haar tong, maar wel uitgebreid en niet maar voor secunden.
Pijpt lekker zonder, volhardend.
Geniet ook van gebeft worden.
Neuken met condoom in positie cowgirl. Deed zij ook lekker.
Ik kwam die dag niet zo snel klaar (de ene dag is de andere niet, daardoor kon ik ook het pijpen lekker lang volhouden). Zij hielp mij om klaar te komen met wat nepgekreun. Op die moment vond ik het niet erg, ofschoon ik er meestal niet van houd. Maar het ligt dus aan de omstandigheden.
Daarna nog een beetje knuffelen en ik kreeg nog een korte massage. Afsluitend opnieuw douchen.
Toch was ik binnen minder dan een uur weer buiten, wat echter niet zo voelde.
Concluderend:
Aardige, ontspannen dame. In haar actie klantgericht.
Omstandigheden echter niet uitnodigend en qua kleding doet zij geen moeite om de klant sexy te ontvangen (ik weet niet, of je daar evt. van tevoren om vragen kunt).
Gezien de omstandigheden vind ik 200 €/h nogal veel geld. Voor 150 zou zij mij evt nog eens terug zien, maar voor haar vraagprijs schat ik de kans klein.
 
Laatst bewerkt:
Werelddame. Een echte schaarse Nederlandse. Makkelijk om een afspraak mee te maken via wa. Heeft een heerlijk lichaam. Pijpt zo geweldig dat ik het niet lang uit hield. Was ook gewoon geil. Prijs is wat aan de hoge kant. Maar ze is het waard. Nadien nog een praatje kunnen maken. Ga snel weer eens terug
 
Ik vond het ook een heerlijke dame die je laat genieten en zelf ook geniet van het klaarkomen. Mij gaat ze nog vaker terugzien want is een van de weinige dames die altijd netjes op je bericht zal reageren als ze aan het werk is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan