Recensie Amira Bergen op Zoom priveontvangst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.155
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/8544929-amira#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
donderdag deze dame bezocht..
appte vrij vroeg in de ochtend ,had zin in een dame en de tijd..en ze was er vroeg bij..
contact in goed Engels..en ze wil wel eerst weten van welke afkomst je bent..dus jongens die de Koran lezen?..helaas de deur blijft gesloten..
(kan ik het nog voorzichtiger omschrijven?)..zal te maken hebben met eerdere ervaringen..
dame ontvangt in Bergen op Zoom in een klein appartement/duplex ..samen met
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/2938689-brianna .die overigens ook vriendelijk gedag zei.zittend op de bank..
Amira zei gelijk een beetje grappend 'you want threesome?'..maar ik twijfelde even..toch maar niet..
bovengekomen ,na het financiele gedeelte geregeld te hebben werd er niet gevraagd om te douchen o.i.d en meteen begonnen..
eventuele extras zoals pzc doet ze niet tongzoenen ook niet..beetje zoenen in haar nek etc mag..maar niet te overdreven..tepeltje zuigen vond ze wel ok..
het bleef bij wat strelen,wrijven en kneden..
omdat ik best wel geil was,en snel hard heeft ze me een minuut of 10 gepijpt..en heb ik haar missio genomen..ze kijkt je dan wel lekker geil aan
dus was het zo gebeurt..
doekjes om wat te poetsen..nog een babbeltje en net binnen het half uur klaar..beetje ramenservice eigenlijk..
het is dat ik een lekker jong ding wilde neuken zonder poespas deze keer..dus was het genoeg zo..
ik heb het gevoel dat er ook niet meer inzit..en voor 1 keer maakt me dat ook niet uit..

resume..
dame van de foto's ,100%..niet eens fotoshop
vriendelijk ook..
verwacht geen spetterende sex..je word niet gepijpt zonder ,je komt in het rubber ..nergens ander..
prijs is normaal..
locatie netjes ,geen bende.
ze blijft nog enkel volgende week.,dan gaat ze terug naar Roemenie voor de kerst met familie..

1 kanttekening..de dames ontvangen eigenlijk op de rand van het oude centrum van B.o.Z en daar is ALLES betaald parkeren..
let daar goed op, want het stikt van de BOA's
ik kreeg amper kans om naar een betaalterminal te lopen om te betalen ,want ze stonden al met 2en bij mijn bus..en ik moest zeker 100 meter lopen..gelukkig door terug te rennen een bekeuring voorkomen..
terwijl ik naar Amira liep de andere kant ,kwam ik er weer 2 tegen (en maar kentekens intikken )..blijkbaar goede inkomsten voor de stad
dus wees gewaarschuwd .je hebt zo prijs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan