Recensie Louisa, Breda (voorheen Roosendaal) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6883460-louisa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
dame dook ineens op in mijn regio..
en ik had tijd..dus contact leggen met die hap..kreeg via Whatsapp vrij snel reactie ,maar ik denk toch dat er een planner tussenzit..
ze zal waarschijnlijk nog 1 of 2 dagen in Roosendaal blijven en dan weer verkassen ,maar zo kunnen jullie toch nog iets meekrijgen van haar..
werd naar een klein appartementencomplex gestuurd ,en vrijwel meteen binnen gelaten..
al schrok ze even omdat ik gekleed was in zwarte polo en zwarte Blackladder werkbroek..(ik leek op politie)

maar ja , goed gegokt deze ronde..het is 100% de dame ,,nja eerder 'het meiske' van de foto's..
en weer dankte ik god op mijn knieen dat ik in het Spaans uit de voeten kan..want verder spreekt ze niks nada
even prijs afgesproken voor een uur met PZC ..ik heb 200 geschreven want ik had niet kleiner..
misschien was dat mijn geluk ..want ze deed verder nergens meer moeilijk over..
begonnen met wat wrijven en knijpen..voordat ze me pijpte zonder..en dat deed ze goed..ze kon de volle 16/17cm van ondergetekende gemakkelijk hebben
helemaal zelfs..(noem het deepthroat)..heerlijk dat uitzicht..

ben eigenlijk het spoor bijster..want ik ben op een gegeven moment moeten kappen ermee ,anders had ze een lading in haar mond gehad nog geen 10 minuten out of the gate..
heb haar gebeft ,gelikt ,aan haar tepels gezogen noem maar op..dan weer vol tongen (eigenlijk niet voor betaald)
op een gegeven moment zat ze haar klit te verwennen met een roze vibrator..terwijl ik haar vingerde..mevrouw kwam gewoon een keer of 2 klaar
ik lag naast haar ,haar dus te vingeren terwijl ze me streelde en trok..dus heb ik maar het initiatief genomen om een condoom af te rollen en haar ineens missio te nemen terwijl ze net WEER klaarkwam..
daar schrok ze van want ik stootte ineens helemaal in haar..'AiAiAi ,kwam nog uit haar..
normaal neuk ik altijd rustig om niet te komen..dit keer wat harder..is toch leuker dat je ziet dat mevrouw geniet...en dit was ECHT..
na bootladingen dames die faken ,was dit ECHT..
ze vroeg me na een paar minuten ofdat ik haar weer wilde likken..tsja ..dan doen we dat..
weer in een paar verschillende posities..daar krijgt ze dus geen genoeg van..
maar uiteindelijk wilde ik ook wel exploderen en vroeg ofdat mocht?..2 tellen later knalde ik mijn lading over haar tietjes..
zal wel goed geweest zijn..heb haar niet horen klagen..
haar nog wat gelikt nadat ik weer terug bij positieven was..en toen zag ik dat 45 minuten al weg was ..time flyes when you're having fun..
ik heb haar nog een rugmassage gegeven..en uitgelegd hoe thuisbezorgd.nl werkt..want tsja..die weet hier helemaal van niks..

resume..
soms weet je niet wat je aantreft..en ik heb ook wel eens zeperds natuurlijk..
maar dit is de meid van de foto's..knetterstrak figuur ..knettergeil ..en dat komt waarschijnlijk omdat ze dit nog niet zo lang doet
denk ook dat de recensies op Kinky gewoon kloppen deze ronde..
zou er best een hele middag mee willen stoeien met zo eentje..
herhalingsgevaar through the roof..nogmaals foto's zijn echt..en ze spreekt niks dan Spaans..maar de rest is (y)
doe er je voordeel mee jongens..vooral doen als je de kans krijgt..
 
dame dook ineens op in mijn regio..
en ik had tijd..dus contact leggen met die hap..kreeg via Whatsapp vrij snel reactie ,maar ik denk toch dat er een planner tussenzit..
ze zal waarschijnlijk nog 1 of 2 dagen in Roosendaal blijven en dan weer verkassen
Ze zit nu in Breda en ik zie dat ze een beugel heeft. Had ze die ook toen jij haar bezocht en merk je dat bij het tongen en pijpen?
 
Gisteren afspraak gemaakt met Louisa, maar helaas geen geluk. Ze ontvangt in het centrum van Breda en we hadden afgesproken om 23u. Daar id buurt aangekomen en ik zou nog adres doorkrijgen. Maar geen reactie meer op WA en telefonisch geen bereik. Na 20 minuten wachten opgegeven.
 
Gisteren ook deze dame bezocht, ik.moet Booster gelijk geven qua ervaring. 30 min 100 euro, zat weinig actie in, wel heeft ze een lekker petite lijfje . Is de dame van de foto incl beugel. Lekker doggy het condoompje volgespoten. Herhaling niet voor mij.
 
Gisteren ook deze dame bezocht, ik.moet Booster gelijk geven qua ervaring. 30 min 100 euro, zat weinig actie in, wel heeft ze een lekker petite lijfje . Is de dame van de foto incl beugel. Lekker doggy het condoompje volgespoten. Herhaling niet voor mij.
Heeft ze die beugel in tijdens het zoenen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan