Recensie Linda/Brenda, Hoorn (voorheen Beverwijk, Zaandam, Purmerend, Amstelveen) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.609
01/07/21
1.725
92
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/1019496-linda
Totale kosten (in euro)
130€ per meisje, 260€ voor trio
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had op vrijdag een afspraak gemaakt met Yuki voor zaterdagmorgenvroeg 10.30 uur.

Zaterdagmorgen om 10.00 uur nog effe kontakt gezocht, maar dames (Yuki en Linda) lagen nog te pitten. Linda beantwoord de telefoon voor beide dames. Dus later op de zatermorgen kontakt met Linda en gestrikt voor een trio met de twee dames Yuki en Linda.

Ontvangen in een eerste klas ontvangstlokatie (flat) in Amstelveen tegen Bovenkerk aan.

Met de lift naar boven en aangebeld, beide dames doen samen open, zien er beide prima uit, eerder slank/normaal te noemen dan mollig wat ik wel gelezen heb.

Hadden beiden een mondkapje op bij binnenkomst, maar die ging snel af, nadat duidelijk was dat ik was ingeent tegen corona. Voor 45 min betaald, 130€ per vrouwtje, dus 260€ voor het trio.

Eerst wat staand zoenen met beide dames, maar al snel op bed beland.

Yuki begon en ik kon lekker doorstoten me te pijpen en likte ook mijn ballen.

Ondertussen ik zoenen en tongzoenen met Linda, ze bood haar pronte borsten aan om lekker aan te sabbelen, er kwamen flinke knoppen op haar C-tjes.

Daarna afgewisseld en Linda pijpen en ballen likken en ik tongen met Yuki en dito spelen met

haar B-tjes waar ook mooie knopjes van opwinding op verschenen.

Weer gewisseld, Yuki verder met mijn paal en ballen likken en zuigen.

Linda bood ondertussen haar kutje aan om lekker oraal verwend te worden, hetgeen ze wel kon waarderen.

Bij het wisselen van pijpen zitten de dames overigens met doekjes te klooien om de boel weer te ontsmetten.

Ik liet ze vervolgens samen pijpen, maar het werd niet helemaal hoe ik het wilde.

Ik wilde twee mondjes om mijn eikel maar het werd een mondje op de eikel en een likken aan mijn ballen, wat overigens beslist ook geen straf was.

Daarna geneukt met Yuki in missio met condoom.

En vervolgens met Linda in doggy ook met condoom, maar wel weer effe gewisseld van condoom.

Beide hebben lekker strakke kutjes en ik kon lekker doorstoten.

Duurde niet lang of ik kwam tot een ontlading tussen de billen van Linda.

Tijd verder volgemaakt met een massage, ontspannend maar niet echt geweldig.

Niet aan beffen van Yuki toegekomen.

Dames doen tijdens het trio niks met elkaar, dus het is echt steeds 1 op 1, hoewel ze wel samen bezig zijn. Linda is duidelijk de lekkerste van de twee en neemt ook de meeste communicatie voor haar rekening. Yuki was in deze trio wat afwachtender, maar misschien is dat alleen met haar anders.

Dames zijn er nog tot donderdag 29 augustus en gaan dan een maandje naar Madrid, daarna komen ze eind augustus weer terug naar NL.

Op herhaling zeker, maar ik denk eerst met Linda apart en misschien ook nog een keer met Yuki apart. Maar overall een leuke afspraak met deze twee Japanse dames op deze zaterdagmorgen.

Zondagmorgen trouwens het Aziatische continent verder verkent met een afspraak met de Mongoolse Ling, zie recensie elders. Wordt dus nog moeilijk kiezen tussen deze dames.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/4813192-linda
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chinese dame Linda adverteerd op Kinky en Sexjobs. Zij is volgens mij de knapste van de Aziatische dames die in Noordholland zijn te bezoeken. Foto's zijn van een veel jongere Linda, kan ook gefotoshopt zijn, maar ze is nog steeds mooi.
Een heerlijk betaalbaar half uurtje gehad. Haar Engels is matig, pas dan op voor misverstanden. Maar deze knappe, zeer vriendelijke dame kan zonder problemen bezocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Ook bij Linda een bezoekje gebracht. Ontvangt in een mooi huisje in Hoorn. Leuke meid om te zien en is meteen vrolijk en spontaan. Begonnen met een massage en dat deed ze best lekker. Daarna overgegaan op het orale deel en dat beviel zo goed dat we uiteindelijk niet aan neuken zijn toegekomen. Heerlijk lang in stand 69 gelegen, waarbij ze wel een vinger in haar kontje wilde, maar niet in haar kutje. Na heerlijk te zijn klaargekomen praatten we nog wat na in Spaans en Engels, waarbij haar Spaans beter is dan haar Engels. Ik kreeg al weer zin in een tweede ronde, maar de tijd zat er op. Ik kom zeker nog wel weer een keer. Toen we naast het bed stonden, viel het me pas weer op hoe klein Aziatische dames vaak zijn. Zodra je horizontaal bent, valt dat niet meer op 😎.
 
Vanmiddag bij Linda langs geweest.
Voor mij was het een 'thuiswedstrijd' aangezien Linda haar appartement op steenworp afstand van mijn huis ligt.
Ideaal dus!
Het eerste bezoekje aan een nieuwe dame blijft natuurlijk altijd weer even spannend.
Maar het ijs was al heel snel gebroken.
Linda is een ontzettend lieve, spontane en zachtaardige dame.
Meteen bij binnenkomst een zeer vriendelijk gezicht, een omhelzing en een kus op de mond.
Het appartement waar Linda ontvangt ziet er keurig netjes uit en alles is lekker schoon en fris.
Na binnenkomst werd ik meteen naar boven geloodst naar de slaapkamer.
Een gezellig ingericht kamertje met roze sfeerverlichting en lekker muziekje.
Voor het feest kan beginnen krijg je de mogelijkheid om je even op te frissen en/of te douchen.
Ook de sanitair is dik in orde en brandschoon.
Dus met de hygiene zit het allemaal wel goed.
Eenmaal op bed beland heerlijk uitgebreid liggen tongzoenen en strelen.
Daarna een korte body to body massage waarbij ik uitgebreid met haar heerlijke borsten kon spelen en aan haar tepels kon zuigen.
Haar tepels zijn vrij groot en ze stonden lekker op spanning.
Toen het orale werk.
Linda gaf een heerlijke pijpbeurt.
Zonder condoom.
Ook de balletjes kregen een heerlijke uitgebreide lik beurt.
Ik wilde heel graag in haar mond klaar komen maar vond het ook weer zonde om m'n kruid nu al te verschieten.
Er viel nog zo veel te ontdekken aan het mooie lichaam van Linda :)
Dus vroeg ik of ik haar mocht beffen.
Ze werd meteen enthousiast en zei dat ze dat heel graag wilde!
Dus uitgebreid haar heerlijke poesje verwend!
Ik schoof m'n handen onder haar heerlijke billen, tilde haar billen iets op en kon toen lekker met m'n tong helemaal naar binnen en ondertussen had ik een prachtig uitzicht over het 'landschap' voor mij.
Haar mooie buikje, die mooie volle borsten en haar mooie gezichtje.
Ze genoot er zichtbaar en hoorbaar zelf ook erg van!
Ondertussen was ik zo opgewonden dat het hoog tijd werd om lekker klaar te komen dus condoom om m'n snikkel en Linda nog even lekker in missio genomen.
Eerst lekker langzaam omdat dat zo lekker voelde in dat strakke poesje.
Maar daarna steeds sneller en sneller.
Ik mocht lekker hard door stoten en kwam al snel tot het hoogtepunt en pompte m'n condoom vol.
Wat een ontlading! Heerlijk!
Ik moest daarna echt even bij komen.
En daar was gelukkig ook de tijd voor.
We hebben nog heerlijk 10 minuutjes relaxt liggen keuvelen over van alles en nog wat en ondertussen nog lekker strelen en nagenieten.
Na dit feest was er nog de mogelijkheid om lekker te douchen.
Was ook wel nodig want na zo'n heerlijke verwenbeurt transpireer je alsof je een marathon hebt gelopen. haha

Voor mij is bij Linda het herhalingsgevaar erg groot.
Niet alleen omdat de sex erg goed is maar gewoon omdat het een hele lieve dame is waarbij je je meteen op je gemak voelt en die de tijd voor je neemt om het je zo aangenaam mogelijk te maken..

Ik ga haar ook zeker snel weer bezoeken!
 
Deze dame heb ik onlangs ook bezocht. Doet lekker mee en is inderdaad erg mooi. Wel jammer dat ze niet bare doet. Haar collega Yuki is minder mooi, maar staat dan wel open voor bare. Beide dames zijn toppers, 5 sterren!
 
Ik ben hier twee weken geleden ook geweest, was op de dag dat Kinky en Sexjobs allebei uit de lucht waren. Een collega wandelaar van deze website kon me aan het nummer van Linda helpen. Leuke tijd gehad, verschillende standjes afgewerkt en uiteindelijk klaargekomen terwijl ze als een hijgende amazone bovenop me zat. Het huisje in het centrum van de stad vond ik wat onhandiger dan het appartement waar ze voorheen werkte in een andere wijk van Hoorn.

Ondertussen heb ik alle Chinese dames die de laatste maanden in Hoorn werken al aan kleine Willem gehangen, sommige zelfs meerdere keren. Moet zeggen dat ik over allemaal zeer te spreken ben. Yuki, Tina en Anna zonder condoom volgespoten en Linda met condoom maar dat mag de pret niet drukken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
geen idee of ze nog in Hoorn zijn maar heb met Linda leuke tijd gehad ze is een lieve dame
 
Linda, Yuki and friends komen terug na de feestdagen, ze zitten nu in Madrid, ik heb alleen wel van Yuki begrepen dat ze dan weer terugkeren in Amstelveen op de bekende plek, helaas dus niet terug in Hoorn, aldus wat Yuki mij de laatste keer aangaf
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-queen_7869909
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is een Chinees uiterlijk dame. De foto niet helemaal zoals ze er nu uit ziet, maar ze is het wel. Borsten kleiner, de knoppen wel des te groter. Was een prima bezoek voor een half uur. Ging voor CIM maar tijdens standje 69 kwam ik heerlijk klaar. Straks is ze weer in Hoorn, het wisselt wel eens van adres. Laatste jaar adverteren veel Chinese dames. Mijn keuze voor haar, dat ze volgens de adveetentie niet aan bare sex doet. Dat maakt qua veiligheid wat uit voor mij. Maar ondertussen kan ze het natuurlijk wel doen, ik weet het niet. Ik ga zeker nog eens heen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€150,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie na de teloorgang van het Hookers forum. De afgelopen periode ook rustiger aan gedaan met wandelen, maar wel meegelezen op het forum.

Maar vandaag de stoute schoenen aan gedaan en een afspraak gemaakt met Linda. De communicatie via Whatsapp verloopt snel en duidelijk, onze afspraak voor een uurtje was dus snel gemaakt.
De locatie is redelijk discreet. Eenmaal binnen was er wat verwarring met wie ik een afspraak had maar dat werd snel opgelost. Daarna gelijk door naar boven gedirigeerd en verwelkomd met een kus op de mond, vervolgens voor het douchen weer naar beneden waar Yuki ook aanwezig was. Het sanitair was ronduit slecht wel schoon maar heel verouderd dat geld overigens ook voor de rest van het huis.

Dat zorgde er ook voor dat ik wat minder kon ontspannen los van de enorme hitte. Aan de inzet van Linda heeft het niet gelegen. Na een heerlijke massage (wat een kracht heeft ze in die handen) heeft ze me heerlijk verwend, de details laat ik even voor wat ze zijn. Maar na 45 minuten was het niet meer uit te houden en ben ik gaan douchen, maar als ik het Linda had gevraagd had ze het uur volgemaakt. Dat weet ik zeker.

Linda is een lieve en knappe dame, zeker de dame van de foto's maar dan een aantal jaren terug. Ik ga zeker nog een keer terug maar bij voorkeur op een minder warme dag en een locatie die wat minder vervallen is.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens de lock-down wel een paar prive bezoekjes gedaan maar dat was met dames die ik kende van de Achterdam.
Wilde nu wel eens wat anders..
Geappt, Booker was snel met reactie en op naar Hoorn, in hun buurt na 1800 gratis parkeren dus ook top.

Met de voorgaande recensie in mijn hoofd al gedacht dat beide dames aanwezig zouden zijn en een mogelijk dubbele booking (wie met wie) mogelijk zou zijn.
Stipt op tijd wandel ik naar het adres om aan te bellen en ja hoor, een medewandelaar wandelt in hetzelfde rustige straatje net voor mij en ik zie hem ook naar dezelfde deurbel kijken.
Vraag hem maar meteen ook of hij voor dit nummer komt, Ja. Yuki of Linda? Yuki. Mooi hebben we daar geen discussie over gelukkig. (dit was tevens onze hele conversatie...)
Binnen werden we beide naar de juiste kamer gedirigeerd, beetje tijdverlies door wie nu wanneer zich kon opfrissen maar vond het wel vermakelijk.

Linda is zeer hygienisch maar is allemaal ok wel een Farca,, moest handen wassen met gel, wanneer zij mijn lichaam lekker likt gaat er eerst een doekje overheen maar bij tongzoenen hoef je je mond niet te spoelen met Lysterine...tsja whatever...
Haar engels vind ik wel voldoende, heb op de Dam Hongaarse en Bulgaarse meegemaakt die veel slechter waren dus conversatie is prima mogelijk.

De daad, (mooi groot 2-persoons bed trouwens).
Beetje knuffelen en zoenen (TZ) is een beetje tong-tong spelen maar op zih prima. Daarna gaat Lindavan je tepels tot je knieen alles een beetje likken en vanzelf kom je in het kruis terecht.
Begon meteen de ballen onder handen te nemen...Perfect. Hier best wel een tijd van genoten.
Daarna haar uitgebreid gebeft, (beetje haar maar is ook chinees), hoogtepunt lukte niet maar zij vingerde zichzelf daarna klaar en vertelde mij hoe zij wel tot een orgasme kan komen...dat weet ik nu voor de volgende keer...
Daarna weer laten pijpen en zij vroeg waar ik klaar wilde komen. Op de mond of lichaam zat in het "pakket" CIM niet...20 extra.
Nu ben ik een goede shooter met veel lading dus mikken op een mondje is uitdagend. dit was lastig uit te leggen.
Toch de 20 extra betaald want dit was toch de manier om het fysiek uit te leggen! Na mijn schokkend orgasme begreep zij het....(That was a lot!!!)

Ik heb mij wel vermaakt met een leuke dame.
Kom zeker terug om de rest van de mogelijkheden te ontdekken....(rimming!!)
Heb zo het idee dat wanneer je vaker komt er meer bij de prijs komt inbegrepen...

Fly
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/1019496-linda
Totale kosten (in euro)
€150,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Twee weken geleden heb ik Linda opgezocht in Hoorn. Bekend adresje in het centrum, eerder daar ook een Chinees vrouwtje verwend of mij laten verwennen.

Bij de deur werd ik ontvangen door Yuki want Linda was nog met een klant bezig. Of ik nog 20 minuten kon wachten. Prima. Beetje kletsen met Yuki, maar uiteindelijk kwam er voor haar ook een klant, dus of ik kon wachten in de badkamer🧐. Oh, ok… Raar. Het enige wat dan wel weer grappig was, waren de laatste minuten van de klant voor mij die je kon horen. Hij genoot wel van Linda, zeg maar.

Een klein half uur later dan gepland werd ik opgepikt door Linda. Inderdaad, wat ouder dan op de foto's, die ook nog eens behoorlijk opgepimpt zijn. Eerst wassen/douchen en de andere plichtplegingen. Maar omdat ik meteen na een andere klant aan de beurt was, kwam het allemaal een beetje haastig over.

Eerst geknuffeld, beetje tongzoenen wat ze niet uitgebreid doet, en lichaam verkennnen. Ze liet zich niet vingeren, wat ik dan weer jammer vond. Uiteindelijk lekker (te snel😊) klaargepijpt en over borsten klaargekomen. Kwam voor een uurtje, dus voordat de tweede ronde kon beginnen werd ik eerst gemasseerd. Daarna kon ik een klein half uur redelijk los op haar gaan op een goede manier. Verschillende standjes en uiteindelijk met de hand afgemaakt met weer een lading op haar borsten.

Linda is een lieve vrouw die het je naar de zin wilt maken. Maar voor mij geen herhalingsgevaar. De bekende doekjes vond ik vervelend en de communicatie is wat lastig. Helemaal als ik een uurtje afspreek, vind ik het wel fijn als je een beetje kan praten met elkaar.
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid en belangstelling een app gestuurd. Binnen 5 minuten reactie met hoe snel kan je hier zijn. Aangegeven dat dat binnen 20 minuten kon. 30 minuten later belt ze via WhatsApp! Voor ik op kon nemen opgehangen, ik bel terug en geen reactie. Weer later een app of ik nog kom. Geef aan van niet, dat ik al meer dan een uur na eerste reactie van haar wacht en misschien andere keer. Direct geblokkeerd via WhatsApp. Zal de planner wel zijn en waarschijnlijk hebben de dames klandizie genoeg. Voor mij weer bevestiging waarom ik dit allemaal niet meer wil
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6184163-linda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Linda bezocht, lijkt niet erg op de foto's, maar dat was te verwachten. Borsten waren ook kleiner dan verwacht, maar best ok. Deze dame is wel erg lief en teder, doet wel haar best. Maar wel een klokkijker, wat bij mij een beetje op de zenuwen werkt dan. Had een half uur betaald, na 25 minuten vroeg ze al wanneer ik klaar ging komen🥲
Werd er oprecht slap van. Ze kan lekker pijpen, veel tong en afwisseling. De seks vond ik wat minder. Op de een of andere manier had ik er gewoon totaal geen gevoel bij en de geilheid ebde weg. Na exact 30 minuten heb ik er zelf maar een eind aangemaakt. Dit was het niet voor mij. Voor 100 euro en gezien de toch wel redelijke reviews had ik er wel iets meer van verwacht. Maar misschien verwacht ik teveel.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-queen_7869909
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen afgesproken met deze uitstekende dame, die nog voor een normale prijs afspreekt in een dorpje boven Alkmaar. Naast de uitstekende dienstverlening, houdt ze je goed gezelschap, ze praat graag. Heel plezierig contact.
Haast je, ze is hier nog maar 8 dagen en dan blijft ze tot juni weg. Aanrader !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6184163-linda
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze dame twee keer bezocht en beide keren volop genoten. Mijn laatste bezoek was van eind januari en het ziet ernaar uit dat ze niet meer zal terugkomen, maar ze verdient deze goede recensie, want ze was echt een topper. Ze kon zo goed pijpen en dat ze mijn hele lichaam likte had wel wat. Zelfs als ze mijn tepels bewerkte met haar tong werd ik helemaal gek (op een goede manier). Tijdens het laatste bezoek kwam ik schokkerig klaar in haar mond en ik bleef nog even liggen om bij te komen. Ik zal haar missen en ik hoop dat haar reden om niet meer te komen iets positiefs is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan