Recensie Linda, Den Bosch 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

demi is the best

Vaste klant
Forumpionier
109
03/07/21
125
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/117927-linda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Linda, na bijna een jaar, weert bezocht. Door Covid is ze lange tijd afwezig (naar haar familie) geweest, maar nu weer beschikbaar.
Het blijft een fantastische ervaring met haar. Na binnenkomst begint het spel al meteen met een lapdance in sexy lingerie voor de spiegel, waarbij ze hitsig tegen je aan rijdt.
Als je flink geil wordt gaat ze verder met uitkleden, wassen, pijpen op de knieën en verder op bed.
Ze is een voortreffelijk pijpster , waarbij ze alle plekjes verwent en ook je ballen heerlijk zuigt. Ondertussen heb ik haar kutje en kontje gevingerd waarbij ze sidderend een hoogtepunt bereikte. Ze verwent je met haar gehele lichaam. Je lul tussen haar borsten, pussy sliding, en haar handen zijn werkelijk overal. Na meer dan een half uur voorspel gingen we neuken. In diverse standjes genoot ze hoorbaar. Na diverse standjes op bed (cowgirl, missio, doggy) gingen we verder op de rand van het bed, waarbij ik staande tussen haar benen een hoogtepunt bereikte en het condoom volspoot. Linda zei dat ze daarbij ook weer klaar was gekomen.
Na een korte opfrisbeurt ging ze verder met een heerlijke massage, wat ze echt heel goed doet. Aan het einde maakte ze me weer stijf met olie totdat ik ging spuiten op haar borsten.
Tenslotte nog even douchen om de olie te verwijderen en nog wat knuffels en strelingen bij de voordeur.
Het was mijn beste ervaring sinds een jaar. Linda bedankt.
 
De laatste jaren (sinds ik haar bezoek) zit ze in een appartement in het de wijk Graafsepoort.
Redelijk discreet met gratis parkeer gelegenheid.
Ze geeft je de staatnaam door en als je gearriveerd bent het huisnummer.
Ik denk wel dat de buren weten wat er zich achter haar deur afspeelt, maar dat is voor mij geen probleem. Ik woon niet in de buurt. van Den Bosch.
 
Ik heb haar een paar keer gebeld. Meestal rond het middag uur.
Elke keer prima afspraak kunnen maken.
Ik zie nu dat haar advertentie bij kinky sinds 6 okt niet is geüpdatet.
Misschien is ze op vakantie?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/117927-linda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen eind december ben ik bij Linda geweest. Het afspreken ging prima, je krijgt de straatnaam door, je parkeerd je auto en je krijgt het huisnr door. Ik weet niet of de ontvangen locatie zomers nog wel zo discreet is en degene die er vaker zijn geweest weten wat ik bedoel.
Afijn, achter de deur stond een mooie vrouw, ondanks wat verbouwingen had ze een lekker figuurtje en was ze geil gekleed, daar hou ik wel van. Mooie lingerie met oa high heels en stockings die tijdens de date aanbleven 🥰

Omdat het mn eerste keer was bij Linda is het toch even zoeken naar een klik en daar ben ik zelf soms wat afwachtend in.
In de badkamer kun je je opfrissen alvorens je naar haar kamer gaat waar ze een leuke sfeer gecreeerd heeft.
De seks was verder prima, het pussysliden beheerst ze erg goed 😊 Het enige nadeel was, dat ik haar niet mocht beffen en dat doe ik juist graag. Toen ik haar wilde beffen, kwam ze op mn borst zitten zodat ik met mn tong alleen haar clitje kon likken en er verder niet bijkwam. Toen ik haar later op haar rug legde en een nieuwe poging wilde doen, hield ze haar hand voor haar toverdoosje en zei dat ze mn spuug niet in haar kutje wilde hebben…
Ook met vingeren moest ik erg voorzichtig doen.

Buiten dat verder een prima date gehad want het is een aardige dame met een lekker figuurtje die de hele tijd in beweging is.
Ik twijfel echter of ik op herhaling ga, beffen en vingeren maken het toch wat meer GFE. Aan de andere kant heeft ze me wel nieuwsgierig naar meer gemaakt haha.
 
Ik ben jááren geleden een paar keer bij Linda geweest, in de tijd dat ze nog ontving in het dorp Heesch, vlakbij Oss. Ik kan niet goed zeggen waarom dat inmiddels zo lang geleden is want ik heb er eigenlijk wel goede herinneringen aan. Aardige dame die goed haar best doet, ik kan er weinig negatiefs over zeggen. Ook hygiene vond ik toen prima in orde.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/117927-linda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 maanden geleden heb ik Linda bezocht. Ze ontvangt in een appartement die er netjes uitziet. De buren kunnen je wel zien naar binnen glippen heb ik het vermoeden.

Ze is heel erg hygiënisch en neemt de tijd voor een goede dieptereiniging (niks mis mee, maar het was wat ruw, alsof dat ze de vloer aan het schrobben was)

De date zelf voelde een beetje aan als routinewerk wat het intieme betreft. Pijpen was matig en zelf was ze zo droog als de Sahara. Niet nat te krijgen. Wel kan ze afsluiten met een goede massage en dat is ook wat waard.

Desondanks geen slecht gevoel overgehouden aan de date, het is een hele aardige vrouw en ze mag er ook wel wezen, maar voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar
 
In april nog geweest maar je kunt geen telefonisch contact kunnen krijgen en advertentie op kinky is er niet meer. Dat laatste is nieuw voor haar, langer advertentie niet updaten gebeurde wel vaker. Hoop dat ze er niet mee opgehouden is. Maar vermoeden van wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan