Recensie Linda, Hoogeveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Klaas1963

Newbie
3
09/04/22
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogeveen/2367685-linda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ben ik bij Linda geweest.
De afspraak is snel gemaakt via Whatsapp, ze geeft je de straatnaam en wanneer je in de buurt bent krijg je het huisnummer. . Linda ontving me in een sexy lingerie setje en heettte me hartelijk welkom. Ze is niet de dame van de foto, ze is namelijk donkerder. Haar verschijning is zeker geen teleurstelling Een vriendelijke en leuke dame. Jammer dat ze alleen Spaans spreekt en geen woord Engels, dat maakt het communiceren er niet makkelijk op. Ze is slank en heeft prachtige borstjes, erg opwindend. Ik had gekozen voor een half uurtje pret, inclusief pijpen zonder en klaarkomen in dat prachtige mondje. Linda is een dame die het je naar de zin wil maken. Eenmaal op bed beland nam ze direct mijn pik in haar mond. Ze pijpt lekker, maar ik voelde wel af en toe haar tanden. Intiem gaat met condoom, we hebben verschillende standjes gehad. Ik heb haar ook lekker gevingerd en daar werd ze erg nat van. Heerlijk kutje. Als afsluiter heeft ze me nog gepijpt zonder condoom waarna ik haar mond ben klaar gekomen.
Zeker een aanrader!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan