Recensie Linda Kung 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Seppedelange

Wandelaar
62
11/03/24
29
9
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thaise-dames-at-your-service-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren na lange tijd nog eens bij Kung gestopt. Linda mee naar de kamer. Begin was ze beetje verlegen (gespeeld). Niet veel te zeggen, zo hees als wat. Massage was heel goed, heerlijk als ze je gebruikt als matras om overal aan te kunnen. Btb dik oké, dan op de rug, ook btb… dan naar het kruis, pijpen likken zc, lekker dp. Daarna cowgirl en zeer intens tz. Over naar missio. Na paar min merkte ik dat ze ging komen en hab haar dan klaar gebeft…. Voetjes in de nek en mezelf ook laten gaan…. Lekkere massage verder gehad en samen douchen.

Voor mij op dit moment toch het beste bij Kung…

Gisteren na lange tijd nog eens bij Kung gestopt. Linda mee naar de kamer. Begin was ze beetje verlegen (gespeeld). Niet veel te zeggen, zo hees als wat. Massage was heel goed, heerlijk als ze je gebruikt als matras om overal aan te kunnen. Btb dik oké, dan op de rug, ook btb… dan naar het kruis, pijpen likken zc, lekker dp. Daarna cowgirl en zeer intens tz. Over naar missio. Na paar min merkte ik dat ze ging komen en hab haar dan klaar gebeft…. Voetjes in de nek en mezelf ook laten gaan…. Lekkere massage verder gehad en samen douchen.

Voor mij op dit moment toch het beste bij Kung…
Had ze ook al in de advertentie zien voorbij komen. Ziet er zo te zien netjes uit. Nu ga ik toch eens een afspraak maken

Terug
Bovenaan Onderaan