Recensie Linda, Schepenenvijverstraat 2L, nacht 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mm004

Wandelaar
33
14/01/25
39
12
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
deze zwartharige meid viel me op door haar sympathieke wenken maar vooral door haar fantastische boezem. Joe fantastisch die wel was werd al snel bevestigd na het binnen gaan.

Linda is van Hongarije, 30j spreekt Engels en wat Duits maar de mix is niet altijd makkelijk te verstaan.

Ze zorgt voor een ontspannen sfeer en was vooral niet gehaast. We gingen naar boven ze kleedde zich uit (die borsten, wow. C of D puur naturel) en stak een sigaret op. Persoonlijk geen fan van roken, maar de nonchalance waarmee ze het opstak (en het herhaaldelijk vragen of het ok was) had nog z'n charme. Ik zat naakt naast haar met haar lichaam te spelen wroeten terwijl ze haar sigaret oprookte.

Na het intermezzo pijpte ze me best goed, paar keer ging ze dieper. Pzc kon voor 50€ meer (of minstens 40€) maar vond ik net te veel.
Tijdens het neuken deed ze de ogen dicht maar ze genoot er precies wel wat van. Afwerken deed ik met de hand terwijl ze m'n tepels likte.

Prima ervaring, zou zeker durven terug gaan. Enkel de stinkende kleren achteraf. vielen tegen

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame ook eens een bezoekje gebracht, eerst even haar naam vragen en naar boven.
Eens afgerekend deed ze zelf ook een wasje en ik mocht plaatsnemen op bed en ze had al het condoom in de hand en trok die over mijn slap lid en ze begon hevig te pijpen, ik kon haar lichaam wel betasten en ze keek eens ondeugend naar mij en in de spiegel.
Ze stopte vrij snel en ik mocht een positie kiezen, normal of doggy, waarschijnlijk is voor het basisbedrag maar een standje mogelijk en koos voor normal maar ik had nog maar een halve erectie.
Ze trok haar benen wat op maar deed ze niet echt wijd open en ze lag wat gekromd en zei tegen mij fuck me baby.
Het vlotte niet echt en ik vroeg voor de handjob, ze begon te trekken als een gek en liet haar ophouden, ze zei dat mijn tijd ook om was en ik vroeg voor nog 1 minuutje en kreeg het.
Ik nam met mijn rechter mijn lid en met mijn linker betaste ik haar onderbuik en spleetje.
Ze maakte met haar tong wat geile gebaren.
Ze was wat verbaasd dat ik alsnog het condoom vulde.
Ze verwijderde het condoom en trok direct haar slip terug aan.
Ze zei nog iets van dat het bij mij wat langer duurde voor ik aangekleed was alsof ze de volgende trein nog moest halen.
Ze leek ook erg verward te zijn maar ze rook niet naar alcohol maar wel naar sigaretten, ze sprak tegen mij ook een mengelmoes van Duits en wat Engels dat niet altijd even verstaanbaar is.
Ze doet ergens nog haar best om je te laten klaarkomen en ze komt wel geil over maar voor goeie seks moet je hier toch niet zijn.
Door het extra minuutje krijgt ze nog een voldoende.
Voor mij geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan