Recensie Linda, Spiere (Helkijn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflover

Vaste klant
160
16/12/21
456
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/linda-spiere-helkijn-op-10min-van-kortrijk-en-doornik.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor corona deze dame nog bezocht, was toen nog actief in Doornik, tegenwoordig zit ze blijkbaar in Spiere-Helkijn.

Mooi, atletisch lichaam (brede 'fitness' schouders) en een "latina" kont. Makkelijk bereikbaar via whatsapp, D-deed de deur open in een blauw lingerie setje, haar gezichtje was mooi en verzorgd maar iets minder mijn type. Met haar 1m76 heeft ze best wel een mooi lichaam, intussen heeft ze een D cup, wat vroeger een c cup was.

Toen ontving ze in een propere kamer waar je je kon opfrissen en douchen. Goeie pijpbeurt gehad, verschillende standjes gedaan. Had geboekt voor een uurtje en eenmaal klaargekomen na een klein half uur vreesde ik dat ik mij ging mogen opfrissen en vertrekken, maar integendeel, ze begon helemaal opnieuw.

Nog eens goed pijpen en ze liet haar nog eens vingeren en in verschillende standjes nemen. Uurtje werd volgemaakt en dat voor 150€, vriendelijke dame, converseren was wel in het Frans, genoot er ook zelf van en was hygiënisch helemaal in orde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan